Pinella

Varausjärjestelmän käyttäjien arvio: Pinella Turun paras ravintola 2015

Bookatable-ravintolavarausjärjestelmän käyttäjät ovat vuonna 2015 antaneet yli 11 000 ravintola-arviota, joiden perusteella Pinella nousi vuoden parhaaksi turkulaiseksi ravintolaksi.
Pinellan henkilökunta sai asiakkailta kiitosta.

Aurajoen helmi on Turun kirkkain

Bookatable on Euroopan johtavia ravintolavarausjärjestelmiä. Vuonna 2006 perustetussa palvelussa on mukana yli 12 000 ravintolaa, ja se on Euroopan maiden lisäksi käytössä myös Yhdysvalloissa. Vuonna 2015 Bookatable-varausjärjestelmän käyttäjät ovat antaneet yli 11 000 ravintola-arviota, joiden perusteella Pinella nousi vuoden parhaaksi turkulaiseksi ravintolaksi.

Bookatablen edustaja Raya Virtanen luovutti menestyksen kunniaksi pokaalin ja diplomin Pinellan henkilökunnalle keskiviikkona 18.11. Palkinnon ottivat vastaan Pinellan tarjoilija Cumali Baycus sekä kokki Jere Saarinen (kuvassa).

Lisätietoja:
Restaurant & Bar Manager Juha Parm
juha.parm@pinella.fi
Puh. +358447567870

Pinellan henkilökunta sai asiakkailta kiitosta.
Ravintola Pinella iloitsee erinomaisista asiakasarvioista.
Jere ja Cumali vastaanottivat Bookatablen pokaalin.

Pinella
Vanha Suurtori 2
20500 Turku

02 445 6500, info@pinella.fihttp://www.pinella.fi
Historiallinen ravintola Pinella on kaunistanut Aurajokirantaa vuodesta 1848. Täydellisen uudistuksen jälkeen se avattiin uudelleen vuonna 2011, mistä lähtien Pinella on äänestetty vuosittain Suomen 50 parhaan ravintolan joukkoon. Ravintola on tullut tunnetuksi korkealuokkaisista ja sesongin mukaisista raaka-aineista, lähiruoan hyödyntämisestä sekä ennen kaikkea nautinnollisista ja kekseliäistä makuelämyksistään.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Pinella