Varman varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle

Varman sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä jättää tehtävänsä Varmassa siirtyäkseen toisen työnantajan palvelukseen. Rytsölä on työskennellyt Varmassa vuodesta 2014 lähtien, ja hän on kehittänyt aktiivisesti yhtiön sijoitustoimintaa ja rakentanut mm. Varman vastuullisen sijoittamisen kokonaisuutta.

– Kiitän Reimaa lämpimästi koko Varman puolesta hänen erinomaisesta työpanoksestaan yhtiön kehityksen ja sijoitustoiminnon eteen. On ollut ilo tehdä hänen kanssaan yhdessä töitä. Toivotamme hyvää jatkoa ja menestystä uuteen tehtävään, sanoo toimitusjohtaja Risto Murto.

– Haluan kiittää Varmaa ja ennen kaikkea kaikkia kollegoita Varmassa hienoista kahdeksasta vuodesta, joiden aikana olemme saaneet viedä Suomen vakavaraisimman ja tehokkaimman eläkeyhtiön tarinaa eteenpäin, kiittää varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä.

Rytsölä aloittaa uudessa tehtävässään viimeistään 1.10.2022. Varma käynnistää seuraajan haun välittömästi.

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.

Vårt företagsansvarsprogram grundar sig på omsorgsfull förvaltning av pensionsmedlen samt aktuella teman som biologisk mångfald, mänskliga rättigheter och en hållbar värdekedja11.5.2022 15:02:25 EEST | Tiedote

Ansvarsfullhet är en integrerad del av all vår verksamhet. Varmas ansvar för pensionsmedlen, våra kunder, vår personal och vår gemensamma miljö sträcker sig långt in i framtiden. Vårt mål är att vara en föregångare inom ansvarsfullhet i arbetspensionsbranschen. Utvecklingen av ansvarsfrågor styrs av ett företagsansvarsprogram som vi nyligen uppdaterat.

Our Sustainability Programme’s cornerstone is taking care of pension assets – increasing significance in biodiversity, human rights, and a sustainable value chain11.5.2022 13:26:03 EEST | Press release

Sustainability is at the core of all Varma's operations. Varma’s responsibility for managing pension assets, and for our customers, employees and shared environment, spans far into the future. Our goal is to be a sustainability pioneer in the pension insurance sector. The development of sustainability is steered by the Sustainability Programme that we have recently updated.

Varman vastuullisuusohjelman kivijalkana eläkevaroista huolehtiminen, nousevia teemoja luonnon monimuotoisuus, ihmisoikeudet ja arvoketjun vastuullisuus6.5.2022 10:39:55 EEST | Tiedote

Vastuullisuus on osa kaikkea Varman toimintaa. Varmalla on pitkälle tulevaisuuteen ulottuva vastuu eläkevarojen hoitamisesta, asiakkaistamme, varmalaisista ja yhteisestä ympäristöstämme. Tavoitteenamme on olla työeläkealan vastuullisuuden suunnannäyttäjä. Vastuullisuuden kehittämistä ohjaa vastuullisuusohjelma, jonka olemme juuri päivittäneet.