Veikkauksen pääkonttori lokakuun alusta Helsingin Pohjois-Haagassa

Veikkauksen pääkonttori siirtyy Espoosta Helsinkiin. Uusi pääkonttori on 1.10.2017 alkaen Helsingin Pohjois-Haagassa Aku Korhosen tie 2:ssa.

Nykyiset Espoon Leppävaarassa ja Vantaan Pähkinärinteessä sijaitsevat toiminnot muuttavat syyskuussa. Veikkaus vuokraa Pohjois-Haagasta osan Tiedon entisistä tiloista.

- Uudet tilat vastaavat huomattavasti paremmin tarpeitamme. Nyt esimerkiksi pelistudiomme ja verkkokaupan kehittäjät pääsevät saman katon alle. Pääkonttorissamme työskentelee yli 800 rahapelaamisen ja digitaalisen liiketoiminnan ammattilaista, muun muassa pelinkehittäjiä, data-analyytikkoja ja ohjelmistosuunnittelijoita. Haluamme tarjota henkilöstöllemme monipuoliset ja modernit tilat, kertoo Veikkauksen toimitiloista vastaava Anna Segercrantz.

Lähes puolet Veikkauksen peleistä pelataan digipeleinä.

Suuret, yli 150 000 euron veikkauspelien voitot lunastetaan jatkossa Pohjois-Haagasta. Voitonmaksuihin varataan aika asiakaspalvelun kautta (https://www.veikkaus.fi/fi/asiakaspalvelu ). Tunnistautuneena pelatut eli digipelien ja Veikkaus-kortilla pelatut voitot siirtyvät jatkossakin automaattisesti tilille. Miljoonavoittajat pääsevät muuton myötä juhlakahveille Pohjois-Haagaan.

Aku Korhosen tielle siirtyy myös Veikkauksen pääkaupunkiseudun asiakaspalvelukeskus, jossa hoidetaan viikoittain noin 10 tuhatta asiakkaiden puhelua, sähköpostia ja chat-yhteydenottoa.

Pääkaupunkiseudun lisäksi Veikkauksella on toimintaa kymmenillä paikkakunnilla: muun muassa lähes sata Pelaamoa ja Feel Vegasia sekä Suomen ainoa kasino Helsingin keskustassa.

Kuva: Veikkauksen pääkonttori Pohjois-Haagassa Kehä I:n suunnasta kuvattuna.