Veikkaus järjestää Loimaalla ilotulituksen kaikkien aikojen Eurojackpot-voiton kunniaksi

Veikkaus järjestää näyttävän ilotulituksen kaikkien aikojen suurimman Eurojackpot-voiton kunniaksi Loimaalla lauantaina 24. helmikuuta klo 20.

Veikkaus järjesti ilotulituksen Eurojackpotin päävoiton kunniaksi myös Savonlinnassa viime marraskuussa.

Ilotulitusnäytöksen nimi on Miljoona ja sen toteuttaa Suomen Ilotulitus Oy.

– Luvassa on hypernäyttävä ja elämyksellinen ilotulitusnäytös. Nimensä mukaisesti näytöksessä on miljoona yksittäistä efektiä, Veikkauksen markkinointipäällikkö Saila Kuutti kuvailee.

Massiivinen ilotulitus näkyy hyvällä säällä kymmenien kilometrien päähän. Hyvä paikka seurata ilotulitusta on esimerkiksi Loimaan kauppatori.

Suomeen tuli 9. helmikuuta 90 miljoonan euron suuruinen Eurojackpot-voitto, joka jakautui viiden osuuden porukalle. Peli oli pelattu Loimaan Prismassa ilman Veikkaus-korttia.

Voittajat eivät ole vielä ottaneet yhteyttä Veikkaukseen. Mikäli voittajat ilmoittautuvat Veikkaukselle, kukin voittoporukan jäsen saa 18 miljoonan euron voittonsa tililleen kolmen viikon karenssiajan jälkeen 5. maaliskuuta. Voittajilla on vuosi aikaa lunastaa voittonsa.

Loimaan Prismassa juhlitaan 8. maaliskuuta

Myös Loimaan Prismassa juhlitaan 90 miljoonan euron Eurojackpot-voittoa 8. maaliskuuta. Veikkaus tarjoaa Prismassa Eurojackpot-kakkua klo 11–13 välisenä aikana. Kakkua riittää noin tuhannelle henkilölle.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.