Vera Miettisen kirja “Eerika”on kesän kuunnelluin kirja Nextoryssa

Rikos- ja oikeusuutisointiin erikoistuneen toimittaja Vera Miettisen Eerika on kesän kuunnelluin kirja Nextoryn suomalaisten kuuntelijoiden keskuudessa. Tänä kesänä Pipsa Possu -äänikirjat ilmestyivät ensimmäistä kertaa suomeksi, ja kaikki seitsemän kirjaa ovat kiivenneet Nextoryn lastenkirjojen top 10 -listalle.

Kesän kuunnelluimpien kirjojen listan toisella sijalla on Johanna Loukamaan kirja Joalin – Mun polku unelmiin. Suosituimpiin kirjoihin kuuluu myös lukuisia true crime- ja rikostarinoita. Muista genreistä löytyy kirjoja kuten Lucy Diamondin feelgood -kirja Rantakahvila, Jeremias Makkosen sijoituskirja Sijoittamisen käsikirja: Aloita sijoitusmatkasi vain 45 minuutissa ja Hidasta Elämää -sivuston Unirentoutus 15 min.

Suosituimmat äänet

Tänä kesänä kuuntelijoiden kestosuosikki Aku Laitinen on Nextoryn suosituimpien äänikirjojen lukijoiden kärjessä. Muita jo monta vuotta top-listalla olleita lukijoita ovat Jukka Pitkänen ja Krista Putkonen-Örn. Lukijoista Vuokko Hovatta, Ville Tiihonen ja Jari Nissinen ovat kasvattaneet suosiotaan eniten edelliseen vuoteen verrattuna.

Kesän kuunnelluimmat äänikirjat 2021 - Aikuiset

1. Eerika - Vera Miettinen
2. Joalin – Mun polku unelmiin - Johanna Loukamaa
3. Musta Raivo - Linda Rantanen
4. Rantakahvila - Lucy Diamond
5. Sijoittamisen käsikirja : Aloita sijoitusmatkasi vain 45 minuutissa - Jeremias Makkonen
6. Unirentoutus 15 min - Hidasta elämää
7. Seitsemän sisarta - Lucinda Riley
8. Wanted Janne "Nacci" Tranberg: Suomen etsityimmän rikollisen tarina - Janne ”Nacci” Tranberg
9. Ainoa kotini - Hanna Brotherus

9. Markus Bäckman
10. Markus Niemi

Tietoa tilastoista:
Listat perustuvat Nextoryn omiin tilastoihin ja koostuvat äänikirjoista, joita Nextoryn käyttäjät Suomessa ovat kuunnelleet eniten viikkojen 24-32 aikana (14 kesäkuu-15 elokuu).

Lisätiedot & Yhteydenotot:

Carolina Laurén, Tiedottaja
carolina.lauren@nextory.com, +46 73-316 34 20

Tietoa Nextorysta:

Nextory on vuonna 2015 perustettu digitaalinen kirjapalvelu, joka lanseerattiin Suomessa vuonna 2018. Yrityksen on perustanut ruotsalainen yrittäjäkaksikko Shadi Bitar ja Ninos Malki. Nykyään palvelu on saatavilla useissa Euroopan maissa. Visiona on lisätä lukemista koko maailmassa ja rikastuttaa ihmisten elämiä upeilla tarinoilla. Osoitteessa www.nextory.fi voi tutustua Nextoryyn tarkemmin ja aloittaa ilmainen kokeilujakso.

Löydä kesäfiiliksesi ASMR:n ja 3D-äänen kanssa: Nextory julkaisee kesän rentouttavimman äänikirjasarjan6.7.2021 15:13:07 EEST | Tiedote

Kesä on täällä ja moni nauttii täysin rinnoin auringosta ja kesälomista. Tosin joskus voi olla hankala päästää irti arjesta ja vain nauttia vapaa-ajasta. Nextory haluaakin juurikin siksi auttaa lomailijoita löytämään rauhan ja julkaisee nyt äänikirjasarjan Satisfying Summer Sensations; kesäisen äänikokemuksen, joka sisältää ASMR ja 3D-ääntä.

Nextory E-book Awards 2021: Sita Salminen vei voiton parhaasta aikuisten kirjasta27.4.2021 13:00:00 EEST | Tiedote

Suurena e-kirjapalkintona aiemmin tunnetun Nextory E-book Awards 2021 -palkinnon voittajat on valittu. Palkinnon myöntäjä lukuaikapalvelu Nextory haluaa palkinnon avulla huomioida vuoden luetuimpia e-kirjoja. Tämän vuoden voittaja aikuisten kirjojen kategoriassa on somevaikuttaja Sita Salminen Lupa-novellikokoelmallaan. Lastenkirjojen kategoriassa voittaja on Gunilla Bergström kirjallaan “Mikko Mallikas saa kaverin”.

Kirjan ja ruusun päivän uusi kartoitus osoittaa: Kiinnostus digitaalisia kirjoja kohtaan kasvaa – lastenkirjat suosituimpien listan kärjessä23.4.2020 11:09:01 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 23.04.2020. Kiinnostus ääni- ja e-kirjoihin on lisääntynyt huomattavasti viime aikoina. Tämän osoittaa digitaalisen kirjapalvelu Nextoryn uusi kartoitus. Uusien suomalaisten käyttäjien määrä kasvoi 111 prosenttia maaliskuussa viime vuoden maaliskuuhun verrattuna. Lasten lukeminen ja kuunteleminen on kasvanut kaikkein eniten. Sovelluksen suosituin kategoria on nyt lastenkirjat.