Verge Motorcycles tuo markkinoille uuden mallin – huipputason suorituskyvyllä varustettu Verge TS Ultra esillä Las Vegasin CES-messuilla

Verge TS Ultra on yksi kaikkien aikojen edistyksellisimmistä sähkömoottoripyöristä. Uusi malli on huippuunsa viritetyllä teholla ja poikkeuksellisen ärhäkällä kiihtyvyydellä kiinnostava lisäys jo entuudestaan vallankumoukselliseen Verge-tuoteperheeseen.
Las Vegasin CES-messuilla julkistettavan uuden Verge TS Pro -mallin suorituskyky on omaa luokkaansa. Kuva: Verge Motorcycles

Sähkömoottoripyöräilyn pioneeri Verge Motorcycles julkistaa uuden, tehokkuudeltaan huippuunsa viritetyn Verge TS Ultra -mallin kulutuselektroniikan CES-messuilla (Consumer Electronics Show) Las Vegasissa.

Verge TS Ultra on aikaisempien Verge TS - ja Verge TS Pro -mallien tapaan kehitetty alusta alkaen sähkökäyttöisyys edellä ennennäkemättömiä innovaatioita hyödyntäen. Vergen pyöristä tekee erityisen niiden takarenkaaseen integroitu sähkömoottori, joka mahdollistaa suuremman akuston, pidemmän kantaman ja räjähtävän suorituskyvyn. Pyörien matalampi painopiste takaa vakaamman ajotuntuman muiden valmistajien pyöriin verrattuna. Verge TS Ultra -mallin toimintasäde on jopa 375 kilometriä ja latausaika 25 minuuttia. Pyörä kiihtyy nollasta sataan vain 2,5 sekunnissa.

“Vaikka aikaisemmat mallimme ovat jo sähkömoottoripyörien huippuluokkaa, halusimme suunnitella pyörän, jonka teho ja uniikki muotoilu on viety vielä askeleen verran pidemmälle. On hienoa esitellä uuden vuoden kunniaksi malli, joka ylittää kaikki odotukset ja osoittaa, mihin nykypäivän sähkömoottoripyörät pystyvät”, iloitsee Verge Motorcyclesin toimitusjohtaja Tuomo Lehtimäki.

Verge ilmoitti lisäksi suunnittelevansa toimintansa laajentamista ja myynnin aloittamista valikoiduissa Yhdysvaltojen osavaltioissa vuoden 2023 aikana. Kaikki Vergen mallit ovat jo nyt saatavilla tietyissä Euroopan maissa. Sähkömoottoripyörien kysyntä on selvässä nousussa, ja Verge jatkaa kasvuaan Euroopassa ja maailmanlaajuisesti.

Verge TS Ultra

Vääntö 1 200 Nm