Vertolle kolmantena vuonna peräkkäin Great Place to Work® -sertifiointi

Vertolaiset arvostivat kolmantena vuonna peräkkäin Verton Great Place to Work® -sertifioinnin arvoiseksi työpaikaksi. Tutkimuksen mukaan Vertolla jokainen voi olla oma itsensä fyysisesti turvallisessa ja tasa-arvoisessa työympäristössä. Myös keväällä julkaistu strategia on löytänyt tiensä nopeasti vertolaisten arkeen.

Verton henkilökunta on osallistunut jo kolmantena vuonna peräkkäin Great Place to Work® -tutkimukseen ja kolmannen kerran Vertolle on myönnetty sertifiointi. Keväällä julkaistu uusi strategia, CRM-uudistus ja koronavuoden koettelemukset ovat haastaneet henkilökuntaa, minkä vuoksi sertifiointi ei ollut itsestäänselvyys.

- Maailmanlaajuinen komponenttipula loi tummia pilviä uuden laitesarjan lanseeraukselle. Lanseerauksessa kuitenkin onnistuttiin, mikä antoi positiivista energiaa päivittäiseen tekemiseen. Uusien vedenmittauspalveluiden kehitystyö on saatu erinomaiseen vauhtiin. Onnistumme strategisissa tavoitteissamme tekemällä tiivistä yhteistyötä niin Verton sisällä kuin kumppaneiden kanssa, sanoo Verton toimitusjohtaja Antti Salakka.

Verton arvoista henkilökunta nosti juuri yhteistyön ja kehittymisen strategian tärkeimmiksi kulmakiviksi. Yhteishenki on koronan mukanaan tuomien etätyön ja fyysisten asiakaskontaktien vähentymisen keskellä pysynyt hyvänä ja onkin Verton menestyksen tae. Myös eettinen ja rehellinen toimintatapa koetaan Vertolle ominaiseksi.

- Oli hienoa huomata, että yhteiskunnallinen vaikuttavuus oli vertolaisten mielestä tärkeää. Kun aidosti uskomme voivamme vaikuttaa suomalaisten veden- ja energiankulutuksen vähentämiseen, heijastuu se kaikkeen tekemiseen ja silloin edistämme kestävää kehitystä vedenkestävästi, toteaa Salakka.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Verto-kotiSiirry videokanavalle

Verto on markkinoiden älykkäin vedenmittausjärjestelmä ja Suomen johtava vedenkulutustiedon asiantuntija. VertoNordic Oy valmistaa ja myy huoneistokohtaisia, etäluettavia Verton vedenmittausjärjestelmiä yli 35 vuoden kokemuksella. Pääkonttorimme sijaitsee Sastamalassa ja meillä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella ja Turussa.

Verto-kodeissa asuu lähes 400 000 asukasta ja olemme Suomen markkinajohtaja. Verto on tunnettu palvelun korkeasta laadusta, nopeasta toimituksesta, ensiluokkaisesta asiakaspalvelusta ja asiantuntemuksesta. Verton vedenmittausjärjestelmät suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa, siis täysin kotimainen kokonaispalvelu. Siksi Vertolle on myönnetty Avainlippu.

Verto on tutkitusti vedenmittauksen edelläkävijä ja alansa luotettavin asiantuntija22.6.2021 05:00:00 EEST | Tiedote