Viestintätoimisto Bravura Oy

Viestintätoimisto Bravuran tiimi vahvistuu strategisen yritysviestinnän osaajalla

Saija Serpola (VTM) siirtyy asiakkuusjohtajaksi yritys- ja sijoittajaviestintään erikoistuneeseen Viestintätoimisto Bravuraan 1.9.2018 alkaen.

Saija on yritysviestinnän strateginen ja luotettu asiantuntija ja hänellä on pitkä kokemus asiakkuuksien johtamisesta sekä kriittisten viestintäprojektien onnistuneesta läpiviemisestä. Saija on vakuuttavan uransa aikana työskennellyt mm. yritysviestinnän ja maineenhallinnan, talous- ja sijoittajaviestinnän sekä brändin rakentamisen ja yritysvastuuviestinnän parissa. Hänelle on uransa aikana kertynyt laajaa ja monipuolista toimialaosaamista mm. IT-,  finanssi-, tilintarkastus-, kiinteistö-, rakennus- ja media-aloilta. Saijan työtehtäviin Bravurassa kuuluu mm. listautumisprojekteja, sijoittaja- ja talousviestinnän asiakkuuksia sekä erilaisia strategisen viestinnän projekteja.

”Olen innoissani mahdollisuudesta päästä mukaan Bravuran ammattitaitoiseen ja näkemykselliseen tiimiin. Bravuralla on erinomainen maine ja vakuuttavat referenssit erityisesti listautumisista ja liiketoimintalähtöisestä sijoittajaviestinnästä. Bravura on mielestäni erittäin kiinnostavassa vaiheessa oleva kasvuyritys ja minusta on kiehtovaa olla mukana huipputiimissä rakentamassa Bravuran ja asiakkaidemme kasvutarinoita”, Saija Serpola toteaa.

Saija siirtyy Bravuraan viestintätoimisto Pohjoisranta Burson-Marstelleriltä, jossa hän on työskennellyt useiden vuosien ajan johtavana konsulttina sekä erilaisissa johto- ja esimiestehtävissä, myös johtoryhmän jäsenenä. Viimeisimpänä vastuualueena hänellä on ollut konsulttitiimin johtaminen.

Bravuran asiakaskunta on kasvanut voimakkaasti viime vuosien aikana. Bravuralla on merkittävä määrä sijoittajaviestinnän asiantuntemusta, projektiosaamista ja näkemystä yrityksen arvon kasvattamisesta viestinnän avulla.

”Olemme erittäin iloisia saadessamme Saijan mukaan dynaamiseen tiimiimme. Bravura on ollut vahvasti mukana lukuisissa listautumisprojekteissa ja asiakkaidemme palveleminen pitkäjänteisesti ja tuloksekkaasti on meille äärimmäisen tärkeää. Saijan monipuolinen osaaminen, eri toimialojen tuntemus ja vahva kokemus yritysten sidosryhmäviestinnästä täydentää loistavasti nykyistä osaamistamme ja kehittää kykyämme palvella asiakkaitamme entistä paremmin. Toivotamme Saijan tervetulleeksi Bravuraan tekemään tuloksellista viestintää”, kommentoi Bravuran osakas ja toimitusjohtaja Anu Kuula.

Saija Serpola
Asiakkuusjohtaja

Anu Kuula

Viestintätoimisto Bravura Oy
Itälahdenkatu 22 A

Bravura lyhyesti:

Bravura on yritys- ja sijoittajaviestinnän asiantuntija ja listayhtiöiden pitkäjänteinen kumppani. Yhtiö on toiminut viestinnän neuvonantajana lukuisissa listautumisissa sekä First Northiin että Nasdaq Helsingin päälistalle. Bravura auttaa yhtiöitä  myös niiden listautumisen jälkeisessä yritys- ja sijoittajaviestinnässä. Bravuran tavoitteena on luoda liiketoimintalähtöistä ja tuloksellista viestintää.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Viestintätoimisto Bravura Oy

Sijoittaja- ja vastuullisuusviestintään keskittyvä Bravura nimittää Pauliina Tennilän uudeksi toimitusjohtajaksi7.9.2021 15:31:28 EEST | Tiedote

Viestintätoimisto Bravuran hallitus on nimittänyt Pauliina Tennilän (KTM, 1970) yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi 1.8.2021 alkaen. Pauliina on toiminut Bravuran omistajana ja Senior Advisorina yhtiön perustamisesta vuodesta 2017 lähtien. Ennen Bravuraa hän toimi pitkään Wärtsilä Oyj:ssä, jossa hän johti muun muassa sijoittajasuhteita ja konsernin yrityskehitystiimiä sekä toimi erilaisissa rahoitukseen, strategiatyöhön sekä liiketoiminnan kehittämiseen liittyvissä johtotehtävissä. Pauliinan edeltäjä Anu Kuula jatkaa Bravuran osakkaana ja johtoryhmän jäsenenä.

Tiina Kuusisaari (FM, DI) vahvistaa yritys- ja sijoittajaviestintään erikoistuneen Bravuran tiimiä18.11.2020 08:22:40 EET | Tiedote

Yritys- ja sijoittajaviestinnän asiantuntija Viestintätoimisto Bravura on nimittänyt Tiina Kuusisaaren (FM, DI) Investor Relations Advisoriksi 1.12.2020 alkaen. Tiina on työskennellyt viimeiset 10 vuotta vaativissa viestinnän tehtävissä alansa johtavissa suomalaisissa ja kansainvälisissä pörssiyhtiöissä, viimeisimpänä YIT-konsernissa, jossa hän vastasi konsernin sijoittajaviestinnästä Ennen YIT:llä työskentelyään hän toimi Nokiassa Senior Communications Managerina muun muassa talousviestinnän, ylimmän johdon viestinnän sekä strategiaviestinnän asiantuntijana. Tiinalla on kokemusta myös sisäisen muutosviestinnän projektien johtotehtävistä erityisesti yritysfuusioiden yhteydessä. Lisäksi hän on työskennellyt analyytikkona Nokian ja Stora Enson palveluksessa.