Vihreille nuorille on valittu uusi liittohallitus!

Vihreiden nuorten liittokokous on valinnut sunnuntaina 22.11. liittohallituksen vuodelle 2021. Liittohallitukseen valittiin kymmenen henkilöä ja sitä johtavat Brigita Krasniqi ja Peppi Seppälä.

Liittohallitukseen vuodelle 2021 on valittu seuraavat henkilöt:

Jami Haavisto, Helsinki
Onni Härkönen, Tampere
Paula Karhunen, Helsinki
Tuomo Kondie, Tampere
Oona Käyhkö, Helsinki
Konsta Lindi, Helsinki
Anni Mylläri, Espoo
Jere Ollila, Helsinki
Wilma Poutanen, Joensuu
Alli Pylkkö, Taivassalo

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Brigita Krasniqi
Vihreiden nuorten puheenjohtaja
puheenjohtajat@vihreatnuoret.fi

Peppi Seppälä
Vihreiden nuorten puheenjohtaja

Vihreiden nuorten liittokokous: Asepalvelus uudistettava vapaaehtoiseksi ja syrjimättömäksi22.11.2020 11:43:01 EETTiedote

Vihreät nuoret vaatii liittokokouksessaan suomalaisen asepalveluksen kehittämistä vapaaehtoisuuteen ja sukupuolien yhdenvertaiseen kohteluun perustuvaksi. Vihreiden nuorten uudessa asepalvelusmallissa esitetään keinoja, joilla asepalvelus uudistetaan vastaamaan nykyaikaa. Moniin Vihreiden nuorten mallin uudistuksiin voidaan nykytilanteessa siirtyä nopeallakin aikataululla.