Viisas Elämä Minä Olen -messuilla 13.2.2021.

Viisas Elämä on mukana Minä Olen -virtuaalimessuilla lauantaina 13.2.2021. Suomen suurimmassa kokonaisvaltaisen hyvinvointialan tapahtumassa Viisas Elämä -kirjailijat esittelevät uutuuskirjojaan ja jakavat vinkkejä muun muassa terveelliseen ravintoon, itsensä kehittämiseen ja tasapainoiseen elämään.

kuva: Julia Alakulju

Messuilla Maria Nordin kertoo Eroon oireista - kirjastaan, joka tarjoaa uudenlaisen näkemyksen kehon ja mielen mekanismien ja ihmisen tietoisuuden yhteyksiin. Teos pohjaa Nordinin omiin kokemuksiin, ja hänen harjoitusmenetelmä on tarjonnut verkkokurssin kautta avun jo tuhansille ihmisille.

Karita Aaltonen ja Kaie Hakonen jakavat messuilla kokemuksiaan omista uskomattomista parantumiskertomuksistaan. Puhtaalla ruoalla on ollut tärkeä rooli heidän terveydelleen. Naisten yhteistyössä tekemä Valoa lautaselle -teos on täynnä immuunipuolustusjärjestelmää tehostavia, hoitavia ja lempeitä ruokavinkkejä. Ravinnosta puhuu myös Elviira Krebber, joka esittelee ketogeenista ruokavaliota käsittelevien teostensa odotetun jatko-osan Kevyempi KETO -käsikirja. Teos kertoo miten ketogeenisen ruokavalion noudattaminen sopii kasvisruokien ystäville.

Minä Olen -virtuaalimessuilta saa vinkkejä myös parempaan työelämään sekä työkaluja omien unelmien tavoittelemiseen ja itsensä johtamiseen. Saa mitä haluat – Elämäsi kirjan tehnyt Ilkka Koppelomäki rohkaisee elämään omannäköistä elämää. Suunnittelukirjansa avulla hän opastaa ihmisiä oman työn, asenteen ja koko elämän muutokseen. Isa Merikallio puhuu elämänhalun kadottamisesta ja uuden elämänvoiman löytämisestä. Hänen uusin teoksensa Tänään valitsen elämän kertoo Isan oman tarinan rohkean rehellisesti. Kati Huovinmaan Radikaali unelma - teos taas murtaa työmaailman myyttejä ja puhaltaa niihin uutta eloa.

Tunteisiin messuilla sukelletaan Ilkka ja Harri Virolaisen uusimman Vapaudu tukahdutetuista tunteista -teoksen ja Kaisa Peltolan Häpeän alkemia -uutuuskirjan kautta. Onnellisen elämän avaimia messuilla tarjoilevat lisäksi Taru Tammikallio, Satu Lähteenkorva, Johanna Tolppola, Katja Frange ja Sanni Nevalainen.

Viisas Elämä on Suomen johtava hyvinvointi- ja elämäntapakirjallisuuteen keskittynyt kustantamo, joka on julkaisut jo yli 25 vuotta kotimaista ja käännettyä tietokirjallisuutta. Viisas Elämä -kirjat tarjoavat oivalluksia merkitykselliseen elämään ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ihmisyyden eri osa-alueilla.

Lisätietoa tapahtumasta ja liput messuille: markkinointi@minaolen.com
Lisätietoa Viisas Elämän kirjailijoista ja kirjoista: tiedotus@viisaselama.fi

kuva: Julia Alakulju

Terveesti tasapainossa13.1.2021 08:46:19 EETTiedote

Uutuuskirja Terveesti tasapainossa on psykologi Satu Lähteenkorvan käytännönläheinen kannanotto ihmisen epätasapainoon ja väsymykseen tässä ajassa. Yksilökeskeisyyden aikakausi on opettanut meille yksinpärjäämisen ihanteen ja sairastuttavan elämäntavan, joka on vihdoin alkanut murentua. On aika oppia tunnistamaan psykologiset ja fyysiset hälytyskellomme sekä itseemme kohdistuvat vaatimukset, jotta voimme tukea hyvinvointiamme ja estää uupumisen.

Kurkistus huippuvalmentajan pään sisälle9.12.2020 11:30:57 EETTiedote

Ilkka Koppelomäki on erittäin suosittu itsensä johtamisen valmentaja, kirjoittaja ja Uskalla innostua -yrityksen perustaja, joka on auttanut ihmisiä voimaan paremmin jo yli 10 vuoden ajan. Hänen uusin teoksensa Saa mitä haluat – Elämäsi kirja on jatkoa suursuosion saavuttaneelle Saa mitä haluat -oppaalle. Tämä arjen suunnittelukirja auttaa toteuttamaan tavoitteet ja pysäyttää tarkastelemaan sitä, mitä elämältä oikeasti haluaa ja miten siitä voi tehdä mielekästä. Se näyttää, miten huippuvalmentaja suunnittelee oman elämänsä ja miten se on meille kaikille mahdollista.