Vikingloton potti nousee 5,7 miljoonaan euroon - Keskiviikko-Jokerista 20 000 euroa Hausjärvelle

Vikinglotosta ei löytynyt yhtään täysosumaa keskiviikkona (kierros 32/2018), joten ensi viikolla täysosumille on tarjolla noin 5,7 miljoonaa euroa.

Vikingloton oikea rivi on 14, 24, 30, 38, 39, 47. Vikingnumero 06 ja plusnumero 30.

Suomesta löytyi neljä 5+1 -tulosta, joilla voittaa 16 405,70 euroa kullakin. 5+1 -voitot menivät nettipelaajalle Kristiinankaupunkiin sekä Joensuussa S-market Rantakylässä, Orimattilassa Neste Tuuliharjassa ja Raumalla R-kioski Suvitiellä asioineille pelaajille.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 1 3 0 6 6 5 9. Keskiviikko-Jokerista löytyi yksi 6 oikein rivi, joka oli pelattu Hausjärvellä R-kioski Oitissa. Rivillä voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Chicago 60. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 11 kappaletta.

Katso arvonta ja kaikki tulokset

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.