Vikingloton potti nousee noin 15 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa kierroksella 37/2018 ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 15 miljoonaa euroa. Seuraavan viikon toisen voittoluokan 6+0-tulosten potti on noin 200 000 euroa.

Keskiviikon suurimmat suomalaisvoitot saatiin 5+1-tuloksilla, joita löytyi kolme kappaletta. Kullakin voitti 11 886,60 euroa. Voitot menivät Rautalammin R-kioskilla ja Uuraisten M-Kaupassa rivinsä tehneille pelaajille sekä helsinkiläiselle nettipelaajalle.

Kierroksella löytyi yksi 496 159,50 euron 6+0 -tulos, joka meni Norjaan.

Vikingloton kierroksen 37/2018 oikea rivi on 1, 2, 21, 31, 46, 47 ja Vikingnumero 4. Plusnumeroksi arvottiin 24.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 2 9 0 9 0 2 0. Täysosumia ei löytynyt, mutta Keskiviikko-Jokerista tuli kaksi 20 000 euron kuusi oikein -voittoa. Voitot menivät nettipelaajalle Espooseen sekä Päijät-Hämeen keskussairaalan kahviossa pelanneelle asiakkaalle.

Lomatonnin voittorivi on Firenze 36. Tuhannen euron päävoittoja löytyi yhdeksän kappaletta.

Katso kaikki tulokset

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.