Vikingloton potti nousee noin 15 miljoonaan euroon

Vikingloton arvonnassa kierroksella 37/2018 ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 15 miljoonaa euroa. Seuraavan viikon toisen voittoluokan 6+0-tulosten potti on noin 200 000 euroa.

Keskiviikon suurimmat suomalaisvoitot saatiin 5+1-tuloksilla, joita löytyi kolme kappaletta. Kullakin voitti 11 886,60 euroa. Voitot menivät Rautalammin R-kioskilla ja Uuraisten M-Kaupassa rivinsä tehneille pelaajille sekä helsinkiläiselle nettipelaajalle.

Kierroksella löytyi yksi 496 159,50 euron 6+0 -tulos, joka meni Norjaan.

Vikingloton kierroksen 37/2018 oikea rivi on 1, 2, 21, 31, 46, 47 ja Vikingnumero 4. Plusnumeroksi arvottiin 24.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 2 9 0 9 0 2 0. Täysosumia ei löytynyt, mutta Keskiviikko-Jokerista tuli kaksi 20 000 euron kuusi oikein -voittoa. Voitot menivät nettipelaajalle Espooseen sekä Päijät-Hämeen keskussairaalan kahviossa pelanneelle asiakkaalle.

Lomatonnin voittorivi on Firenze 36. Tuhannen euron päävoittoja löytyi yhdeksän kappaletta.

Katso kaikki tulokset

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Karjalaan19.11.2018 15:40Tiedote