Vikingloton potti nousi noin 9 miljoonaan euroon – Suomeen 242 000 euron voitto

Vikinglotosta ei löytynyt kierroksella 13/2023 täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 9 miljoonaa euroa.
Vikinglotto-palloja arvontakoneessa. Vikinglotto arvotaan Norjan Hamarissa.

Arvonnan paras tulos löytyi Suomesta. 6+0-tuloksella saatu lähes 242 000 euron voitto osui pelaajalle, joka oli pelannut Food Market Herkussa Helsingissä. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa kolmen viikon karenssiajan jälkeen tililleen todennettuaan henkilöllisyytensä osoitteessa veikkaus.fi/omatvoitot tai vaihtoehtoisesti jossakin Veikkauksen pelisalissa tai Helsingin tai Tampereen kasinolla.

5+1-voittoluokan tuloksia löytyi Suomesta yksi ja tuloksella voitti reilut 45 000 euroa. Voitto osui viiden osuuden nettiporukalle eri puolille Suomea. Voittajat saavat voitto-osuutensa suoraan tileilleen.

Vikingloton kierroksen 13/2023 oikea rivi on 10, 14, 16, 30, 32, 36 ja vikingnumero 1. Plusnumeroksi arvottiin 18.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 9 2 0 6 6 0 6. Jokerista ei löytynyt 7 tai 6 oikein -tuloksia.

Keskiviikko-Lomatonnin voittorivi on Split 10. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin kolme kappaletta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Vikinglotto-palloja arvontakoneessa. Vikinglotto arvotaan Norjan Hamarissa.

Kuponkipelien, kuten Vikingloton, pelaaminen edellyttää 15.5. alkaen tunnistautumista. Tunnistautumalla pelaaja pysyy paremmin kartalla pelaamisestaan ja oman pelaamisen hallinta helpottuu. Myös voitot pysyvät tallessa, vaikka pelitosite katoaisi.