Vikingloton suurimmat voitot Suomeen

Vikinglotossa ei löytynyt kierroksella 5/2023 yhtään täysosumaa, joten ensi keskiviikkona potissa on noin 4,2 miljoonaa euroa.

Vikingloton kierroksen 5/2023 oikea rivi on 2, 5, 16, 20, 26, 33. Vikingnumero on 3 ja plusnumeroksi arvottiin 13.

Arvonnan suurimmat voitot tulivat tällä kertaa 5+1-tuloksilla, joita löytyi kaksi kappaletta. Molemmat voitot osuivat Suomeen ja voitto-osuus näillä tuloksilla on 23 223,03 euroa. Voitot menivät keuruulaiselle nettipelaajalle ja S-Market Ranuassa Veikkaus-kortilla tunnistautuneelle asiakkaalle. Keuruulainen nettipelaaja saa voittonsa suoraan pankkitililleen ja Ranuan S-Marketissa pelannut asiakas saa voittonsa myös tililleen todennettuaan henkilöllisyytensä osoitteessa veikkaus.fi/omatvoitot tai jossakin Veikkauksen omassa pelisalissa.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 1 4 7 8 7 7 1. Arvonnassa ei löytynyt osumia kahdessa ylimmässä voittoluokassa.

Keskiviikon Lomatonnin oikea voittorivi on Nizza 99. Lomatonnissa ei tällä kierroksella löytynyt yhtään oikeaa voittoriviä.

Katso kaikki tulokset ja voitonjako

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24