Vikinglotosta 258 000 euroa Orivedellä pelanneelle

Vikingloton arvonnassa ei löytynyt kierroksella 38/2018 täysosumia, mutta onnekas suomalaispelaaja sai 6+0-tuloksen, jolla voitti noin 254 000 euroa. Järjestelmään osuneiden alavoittojen vuoksi voittosumma nousi noin 258 000 euroon.

Voittopeli oli pelattu K-market Orivesi as -myymälässä. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Ensi viikolla Vikingloton potissa on noin 17 miljoonaa euroa.

Vikingloton kierroksen 38/2018 oikea rivi on 3, 4, 9, 13, 27, 45 ja vikingnumero 1. Plusnumeroksi arvottiin 18.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 4 6 2 7 4 3 9.

Lomatonnin voittorivi on Dublin 40. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin seitsemän kappaletta.