Vikinglotosta 274 000 euroa Turussa pelanneelle

Vikingloton arvonnassa ei löytynyt kierroksella 42/2018 täysosumia, mutta toinen arvonnassa löytyneistä 6+0-tuloksista löytyi Suomesta. Turussa pelatulla rivillä voitettiin noin 274 000 euroa.

Voittorivi oli pelattu Yliopistonkadun R-kioskissa Turussa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

Toinen arvonnassa löytynyt 6+0-tulos osui Norjaan. Koska täysosumia ei löytynyt, potissa on ensi viikolla noin 25 miljoonaa euroa.

Vikingloton kierroksen 42/2018 oikea rivi on 1, 14, 15, 22, 23, 33 ja vikingnumero 3. Plusnumeroksi arvottiin 6.

Keskiviikko-Jokerin voittorivi on 6 0 1 2 8 8 4. Jokerista ei löytynyt täysosumia tai 6 oikein -tuloksia.

Lomatonnin voittorivi on Marseille 20. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin yhdeksän kappaletta.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.