Voimakaksikon Ilon kortit auttavat avautumaan ilolle

Suomen henkisen tien tehonaiset, kirjailijat Katja Frange ja Sanni Nevalainen, haluavat jakaa iloa ja keveyttä ympärilleen. Modernia mysteerikoulua pitävän Katjan ja yli 12 vuotta sitten enkelikoulun perustaneen Sannin elämänfilosofia on tehdä kaikki intuition ja ilon kautta. Tällä metodilla on saatu paljon aikaan.

kuva: Julia Alakulju

Ilon kortit (Viisas Elämä) on syntynyt ystävysten halusta auttaa ihmisiä löytämään sisältään iloa ja voimaa sekä avautumaan omalle sisäiselle viisaudelle. Tuloksena on 44 värikylläistä Ilon korttia ja opaskirja, josta löytyy korttien tulkinnat ja käyttöohjeet. Työt jakaantuivat siten, että Katja kirjoitti tulkinnat Sannin maalaamiin töihin. Ilon kortit ovat itsenäinen jatko kaksikon aikaisemmalle yhteistyölle, huippusuosituille Intuitiokorteille, ja kortteja voidaankin sekoittaa keskenään.

Katja Frange on kirjailija, henkinen valmentaja, taiteilija, näkijä ja mysteerikoulu Shamarian perustaja. Viisas Elämä on kustantanut häneltä aikaisemmin kirjat Intuitiolla (2016), Intuitiolla työkirja (2017) ja Kuunsilta (2018) sekä juuri ilmestyneen Sisäinen näkijä -meditaation. Häneltä on tullut Naisen Voimapakka (2019) ja yhteistyössä Sanni Nevalaisen kanssa  Intuitiokortit (2017).

Sanni Nevalainen on ekonomi, suggestoterapeutti SHY, taiteilija, kouluttaja, kirjailija ja enkelikoulun perustaja. Viisas Elämä on julkaissut häneltä enkelitrilogian Enkeleiden matkassa (2018), Enkelit arjessa (2019) ja Enkelit ystävinä (2020), Rakkauden polulla -muistikirjan ja lukuisia meditaatioäänitteitä, uusimpana juuri ilmestynyt Enkeli -meditaatio Rakkaus. Nevalainen maalaa energisoivia sielun maisemia.

Sinulla on oikeus iloon!

kuva: Julia Alakulju
kuva: Sanni Nevalainen

Viisas Elämän syksyn 2021 kirjat on julkaistu8.6.2021 14:30:04 EEST | Tiedote

Viisas Elämän syksyn 2021 uutuuskirjoja yhdistää halu hidastaa hektistä elämää. Onnea ja mielenrauhaa löytyy yllättävän läheltä ja tutuista lähteistä: arjesta, saunasta, itsensä kehittämisestä ja myönteisen ajattelun voimasta. Uutuuksien joukossa nähdään myös legendaarisen supertähden Tina Turnerin tuore elämäkerta, joka valottaa maailmankuulun artistin hengellistä matkaa. Toinen syksyn odotetuimmista käännöskirjoista on Wim Hof -menetelmä, joka kertoo kylmähoidon lukuisista terveyshyödyistä. Ohessa tulevan syksyn satoa ja poimintoja sekä kotimaisten että ulkomaisten teosten monipuolisesta kattauksesta.

Paluu Jumalattaren luontoon – Polku pohjoisen voiman ja myyttien juurille27.4.2021 10:22:06 EEST | Tiedote

Syvä kiinnostus kasvien voimaan, kansanperinteeseen ja mystiikkaan saivat Eeva Maria Leinon kirjoittamaan Luojattarista, voimanaisista ja muinaissuomalaisesta tarustosta ammentavan upean oppaan, joka on luotu nykypäivän naisen elämää ajatellen. Leino on kasvituntija, hyvinvointivalmentaja ja yrittäjä, joka työssään haluaa auttaa naisia löytämään yhteyden luontoon oman mytologiamme naiseuden kautta. Kirja tarjoaakin uudenlaisia näkökulmia suomalaiseen mytologiaan. Se innostaa katsomaan kasvimaailmamme rikkauksia uusin silmin sekä tukee oman voiman löytymistä nykypäivän nopeatempoisen tahdin keskellä.