Vuoden eurooppalaisen teknologiajohtajan haku on nyt auki!

Vuoden eurooppalainen teknologiajohtaja -tunnustuksen haku on alkanut. Tunnustuksen myöntävät suomalainen innovaatiokonsulttiyritys Spinverse ja Euroopan teollisen tutkimuksen järjestö EIRMA. Palkinnot jaetaan suurten yritysten sekä pienten ja keskisuurten yritysten luokassa. Palkintoa on jaettu vuodesta 2014 lähtien.

Vuoden eurooppalainen teknologiajohtaja -palkinnon tarkoituksena on korostaa teknologian ja innovaatioden roolia Euroopan kasvun ja menestyksen vauhdittajana. Vuoden teknologiajohtajaksi haetaan merkittävää ja innostavaa johtajaa, joka on edelläkävijä innovaatioiden edistäjänä.

Vuoden teknologiajohtajan valitsee kansainvälinen raati, jonka jäseninä on aikaisempien voittajien voittajia, mm. Nanolive-yrityksen teknologiajohtaja Sebastien Equis sekä Strauss Groupin teknologiajohtaja Eyal Shimoni. Raadin sihteerinä toimii Spinversen hallituksen puheenjohtaja Pekka Koponen.

Ehdotuksia vuoden eurooppalaiseksi teknologiajohtajaksi voi antaa 24.1.2019 asti verkossa osoitteessa: https://www.ctoeurope.net/nominate/

Katso englanninkielinen tiedote: https://news.spinverse.com/cto-of-the-year-europe-2018-award-who-is-the-most-inspiring-innovation-leader

Pekka Koponen, Spinverse
pekka.koponen@spinverse.com

Spinverse on Pohjoismaiden johtava, avoimen innovaation ekosysteemeihin erikoistunut innovaatiokonsulttiyritys, jonka ydintoimintaa on ekosysteemien rakentaminen, rahoituksen hankkiminen ja uusien teknologioiden kaupallistaminen.

www.spinverse.com

Vuoden 2018 eurooppalaiset teknologiajohtajat korostavat kestävää kehitystä ja avointa innovointia6.2.2019 13:07:03 EETTiedote

Vuoden 2018 European CTO of the Year palkinnot julkistettiin tänään EU:n Industry Days -tapahtumassa Brysselissä. Sekä suurten että pienten yritysten sarjan voittajat siivitti menestykseen kestävä kehitys, jota ne ovat vieneet eteenpäin innovatiivisilla teknologioilla ja laajoissa ekosysteemeissä. Suomalaisen Spinnovan Juha Salmela valittiin vuoden eurooppalaiseksi teknologiajohtajaksi pienten yritysten sarjassa.

Suomalaisten pk-yritysten biotaloushankkeelle 21 miljoonan rahoitus. ”Tuotamme puusta sen, mikä ennen tehtiin öljystä”9.5.2018 08:38:25 EESTTiedote

Suomalaiset MetGen ja Spinverse ovat mukana eurooppalaisessa pilottihankkeessa, jossa uusia puupohjaisia biomateriaaleja tuotetaan ensimmäistä kertaa tehdasmittakaavassa. Näillä puusta tuotettavilla materiaaleilla voidaan tulevaisuudessa korvata muovia monessa arjen käyttökohteessa. Yhdeksän yrityksen muodostama SWEETWOODS-lippulaivahanke sai äskettäin merkittävän EU-rahoituksen.