Vuosikertomus puolessatoista minuutissa: Zeeland Family teki vuodestaan huumorivideon

Zeeland Familylle 2017 oli huippuvuosi. Arjessa toimintamme ei ole leikkiä mutta joskus on hyvä ottaa vähän rennommin. Halusimme näyttää, ettei pörssiyhtiön vuosikertomuksen tarvitse olla jäykkä ja tylsä.

Zeeland Familylle 2017 oli huippuvuosi: liikevoittomme nelinkertaistui, liikevaihto kasvoi 12 % ja myyntikate 21 %. Kasvun moottoreina toimivat ulkoistukset ja jatkuvat palvelut sekä digitaalisten palveluiden hyvä kehitys - jatkuvat palvelut ovat jo yli 40 % myyntikatteestamme. Odotamme kasvua edelleen myös vuodelle 2018.

Ketterät toimintamallimme ovat saaneet hyvää vastakaikua asiakkaiden parissa, viimeisimpänä tiedotimme Yamaha Motorsin kanssa tehdystä kansainvälisestä sopimuksesta.

Hyvät prosessit ja toimintatavat luovat tilaa luovuudelle. Pörssiyhtiönkään viestinnän ei tarvitse olla jäykkää - osoituksena luovista ratkaisuistamme halusimme tehdä vuosikertomuksemme vähän eri tavalla.

- Arjessa suhtaudumme liiketoimintaamme vakavasti ja huolellisesti, mutta joskus on hyvä ottaa vähän rennommin. Hyvä vuorovaikutus asiakkaiden kanssa on myös huumoria - ja itseironiaakin. Siksi halusimme tehdä tyyliltään tavanomaisesta poikkeavan vuosikertomuksen, joka osaa nauraa myös perinteiselle toimitusjohtaja-mielikuvalle, sanoo Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

Sokka irti!

Ratkaisuja ilman rajoja
Zeeland Family on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto. 170 osaajamme voimin tuotamme luovia ratkaisuja, keinoista riippumatta, raja-aidat kaataen. Olemme lähellä asiakkaitamme kuudella paikkakunnalla. Kansainvälisen verkostomme kautta tavoitamme koko maailman!  Tehtävämme on synnyttää kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. www.zeelandfamily.fi

Suomalainen innovaatio poistaa kännykän kuuluvuusongelmat sisätiloissa19.1.2018 10:02Tiedote

Matkapuhelimien huono kuuluvuus sisätiloissa on merkittävä rakentamisen ongelma, erityisesti uudiskohteissa. Suomalaisten Finnfoam Oy:n ja Stealthcase Oy:n yhteistyössä kehittämä FF-SIGNAL- signaalinvahvistin tuo tähän ratkaisun vahvistamalla mobiiliverkon signaalin jopa satakertaiseksi. Helmikuussa markkinoille tuleva tuote on yhteistyössä kenttätestattu kiinteistösijoitusyritys Kojamon kanssa.