WatchGuard Technologies, Inc.

WatchGuardin Pohjoismaat kattava jakelusopimus Infinigaten kanssa laajenee myös Suomeen

Panda yritysoston kautta WatchGuard tuotevalikoima laajenee verkon suojauksesta työasemiin

WatchGuard® Technologies on sisällyttänyt myös Suomen lisäarvokumppaninsa Infinigaten Pohjoismaiden jakelusopimukseen. Jakelusopimus on ollut jo voimassa Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, joten Suomen liittäminen tähän joukkoon on looginen jatkumo ja osoitus WatchGuardin halusta edelleen lujittaa johtavaa asemaansa alueen tietoturvamarkkinoilla.

WatchGuardin Panda Securityn yritysosto aiemmin tänä vuonna mahdollistaa Infinigaten jälleenmyyjille tarjota entistä kattavampaa tietoturvaa asiakkailleen. Tehokkaana apuna tässä toimii WatchGuardOne kumppaniohjelma helpottaen tuotteiden käyttöönottoa ja hallintaa. Laajennettu tuotevalikoima kattaa verkon tietoturvan, tietoturvallisen langattoman verkon, monivaihetunnistuksen ja kehittyneen päätelaitesuojauksen.

WatchGuard keskittyy tuottamaan korkean tason tietoturvaa kaiken kokoisille yrityksille. Tietoturvaratkaisuissa huomioidaan erityisesti muuttuvat haitta- ja lunnasohjelmat, niitä torjutaan kehittyneen suojauksen lisäksi myös kaikilla perinteisillä suojausosilla, kuten tunkeutumisen estolla, yhdyskäytävä-tason antivirus-ohjelmalla, sovellusvalvonnalla, roskaposti- ja URL-suodatuksella.

“ Meillä on korkeat odotukset yhteistyön tuloksellisuudesta Infinigaten kanssa myös Suomessa, perustuen samaan menestykseen mitä olemme heidän kanssaan toteuttaneet muissa Pohjoismaissa” toteaa Jonathan Whitley, Pohjois-Euroopasta vastaa johtaja WatchGuardilta.

“ Infinigate edustaa meille ideaalia, tietoturvaan keskittyvää lisäarvotoimijaa. He mahdollistavat meille kumppanikentän laajentamisen kokeneen ja ammatitaitoisen jälleenmyyjäverkostonsa kautta koko toiminta-alueellaan.”

“ Olemme innoissamme saadessamme käynnistää yhteistyön WatchGuardin kanssa myös Suomessa. WatchGuard on ollut erityisen menestyksekäs Suomessa ja toimintamme kulmakivenä tuleekin olemaan erittäin kokenut ja tunnustettu WatchGuard-team” korostaa Thomas Hagelid, Pohjoismaista vastaava johtaja Infinigatella. “Tietoturvan kysyntä on pysynyt jopa COVID pandemian aikana korkealla. Suomessa tähän kysyntään on vastattu myös WatchGuardin tietoturvan MSSP-palvelumallilla ja sen tarjoamat mahdollisuudet jälleenmyyjille ovat kiistattomat, erityisesti kun Pandan työasematuotteet liitetään ohjelmaan.”

About Infinigate:
Infinigate was founded in 1996 as the first distributor of internet technology solutions in Europe. Since 2002, Infinigate’s sole focus has been the distribution of sustainable IT security solutions to protect and defend IT networks, servers, devices, data, applications as well as the cloud. Infinigate focuses on and supports innovative, best of breed security solutions that require an advanced level of expertise and knowledge. It offers a complete service to its partners and vendors to complement its product portfolio with dedicated technical, marketing, sales and professional services.

For more information visit https://www.infinigate.co.uk/about/about_infinigate.html call 02027 593 3290 or email info@infinigate.co.uk

About WatchGuard Technologies
WatchGuard® Technologies is a global leader in network security, secure Wi-Fi, multi-factor authentication, advanced endpoint protection, and network intelligence. The company’s award-winning products and services are trusted around the world by over 16,000 security resellers and service providers to protect more than 250,000 customers. WatchGuard’s mission is to make enterprise-grade security accessible to companies of all types and sizes through simplicity, making WatchGuard an ideal solution for midmarket businesses and distributed enterprises. The company is headquartered in Seattle, Washington, with offices throughout North America, Europe, Asia Pacific, and Latin America. To learn more, visit WatchGuard.com.

For additional information, promotions and updates, follow WatchGuard on Twitter @WatchGuard on Facebook or on the LinkedIn Company page. Also, visit our InfoSec blog, Secplicity, for real-time information about the latest threats and how to cope with them at www.secplicity.org. Subscribe to The 443 – Security Simplified podcast at Secplicity.org, or wherever you find your favourite podcasts.

WatchGuard is a registered trademark of WatchGuard Technologies, Inc. All other marks are property of their respective owners.

For more information, contact:

Peter Rennison or Laura Berrill at PRPR
+ 44 1442 245030