Webinaari: Cobottien hyödyntäminen CNC -koneistuksessa

Maailman johtava yhteistyörobottien valmistaja Universal Robots järjestää tietoiskun cobottien käyttämisestä CNC-koneistuksessa.

Yhteistyörobottien käyttö voi tehostaa merkittävästi konepajojen CNC-koneistusta.

Konepajayritykset voivat nostaa tuottavuuttaan, tehostaa tilankäyttöään ja parantaa työntekijöidensä ergonomiaa automatisoimalla tuotantoaan.

Universal Robots järjestää yhdessä Machine Toolin ja Mectalentin kanssa 16.9.2021 klo 13.00-14.00 webinaarin, jossa pureudutaan konkreettisiin kysymyksiin CNC-koneistuksen ja robotiikan yhdistämisessä.

Webinaarissa käydään läpi mm:

-Cobottien toiminta ja hyödyt CNC-konepajalle.

-Koordinaattimittakoneen panostaminen cobotilla.

-Cobotin liikuteltavuus ja joustava käyttö.

-Robotin vieminen mittakoneelta CNC-työstökonepalveluun.

Webinaarissa esiintyvät Machine Toolin Application Manager Juho Liljamo ja Mectalentin kehitysinsinööri Tuukka Palovaara.

Ilmoittaudu webinaariin ja lataa ebook CNC-koneistuksen automatisoinnista tästä linkistä: https://www.universal-robots.com/fi/cnc-2021/

+45 89 93 89 89https://www.universal-robots.com/

Universal Robots tukee työnteon muutosta luomansa robotiikka-alustan ja siihen liittyvien ratkaisujen avulla.

UR esitteli maailman ensimmäisen kaupallisesti menestyneen yhteistyörobotin (cobotin) vuonna 2008. Sen jälkeen UR on kehittänyt tuotevalikoiman eri hyötykuormille ja ulottuvuuksille: UR3e, UR5e, UR10e, UR16e ja UR20. Jokaista mallia tukee laaja valikoima ohjelmistoja, lisävarusteita ja sovelluksia UR+ -ekosysteemissä. Tämä mahdollistaa cobottien käytön useilla eri aloilla ja niiden uudelleensijoittamisen eri tehtäviin.

Yritys on osa Teradyne Inc. -konsernia. Universal Robotsin pääkonttori on Odensessa, Tanskassa, ja sillä on toimistot Yhdysvalloissa, Saksassa, Ranskassa, Espanjassa, Italiassa, Tšekissä, Romaniassa, Turkissa, Kiinassa, Intiassa, Japanissa, Etelä-Koreassa, Singaporessa ja Meksikossa.

Universal Robots on asentanut maailmanlaajuisesti yli 50 000 cobottia.

Lisätietoja on osoitteessa www.universal-robots.com tai blogissamme osoitteessa blog.universal-robots.com