Webinaari: Cobottien hyödyntäminen CNC -koneistuksessa

Maailman johtava yhteistyörobottien valmistaja Universal Robots järjestää tietoiskun cobottien käyttämisestä CNC-koneistuksessa.

Yhteistyörobottien käyttö voi tehostaa merkittävästi konepajojen CNC-koneistusta.

Konepajayritykset voivat nostaa tuottavuuttaan, tehostaa tilankäyttöään ja parantaa työntekijöidensä ergonomiaa automatisoimalla tuotantoaan.

Universal Robots järjestää yhdessä Machine Toolin ja Mectalentin kanssa 16.9.2021 klo 13.00-14.00 webinaarin, jossa pureudutaan konkreettisiin kysymyksiin CNC-koneistuksen ja robotiikan yhdistämisessä.

Webinaarissa käydään läpi mm:

-Cobottien toiminta ja hyödyt CNC-konepajalle.

-Koordinaattimittakoneen panostaminen cobotilla.

-Cobotin liikuteltavuus ja joustava käyttö.

-Robotin vieminen mittakoneelta CNC-työstökonepalveluun.

Webinaarissa esiintyvät Machine Toolin Application Manager Juho Liljamo ja Mectalentin kehitysinsinööri Tuukka Palovaara.

Ilmoittaudu webinaariin ja lataa ebook CNC-koneistuksen automatisoinnista tästä linkistä: https://www.universal-robots.com/fi/cnc-2021/

+45 89 93 89 89https://www.universal-robots.com/

Yritys on osa Teradyne Inc. -konsernia, ja Tanskan Odensessa sijaitsevan pääkonttorin lisäksi sillä on aluetoimistot Yhdysvalloissa, Saksassa, Ranskassa, Espanjassa, Italiassa, Isossa-Britanniassa, Tšekissä, Puolassa, Unkarissa, Romaniassa, Venäjällä, Turkissa, Kiinassa, Intiassa, Singaporessa, Japanissa, Etelä-Koreassa, Taiwanissa ja Meksikossa. Universal Robotsin liikevaihto oli 248 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria vuonna 2019.