Yamaha Motor Europe datterselskap Inha Bruk utnevner ny administrerende direktør

Juha Lehtola vil trekke seg med gjensidig samtykke som administrerende direktør for Inha Bruk Ab, båtbyggefabrikken til Yamaha Motor Europe.
Christopher Sjöblom er utnevnt av Inha Bruk til ny administrerende direktør.

Juha og Yamaha har hatt et sterkt partnerskap siden Yamaha Motor Europe kjøpte Inha Bruk -fabrikken og Buster-merket i januar 2016.

Inha Bruk tok også med seg Yamarin og Cross-merkene i juli 2017, og forsterket Yamahas tilstedeværelse i det skandinaviske marinemarkedet. Inha Bruk og Yamaha vil ønske Juha lykke til for fremtiden.

Christopher Sjöblom er utnevnt av Inha Bruk til ny administrerende direktør. Christopher, som tidligere var salgssjef for Inha Bruk før han tilbrakte fem år som Marine Division Manager hos Yamaha Motor Scandinavia, har hatt stor suksess gjennom årene og er sikker på å fortsette å utvide Inha Bruk-virksomheten med Yamaha Motor Europes fulle støtte.

Fabrice Lacoume - Marine Director hos Yamaha Motor Europe:
“Vi er veldig glade for å ha Christopher om bord i Inha Bruk for å styrke vår markedsledende posisjonering i aluminiumbåtmarkedet. Vi ser frem til å utvide vår suksess med Yamarin i Norden til resten av Europa, samtidig som vi beholder et nært forhold til Yamaha og våre motorer. ”

Christopher Sjöblom
christopher.sjoblom@busterboats.com
tel. +46 70 187 1177

Christopher Sjöblom er utnevnt av Inha Bruk til ny administrerende direktør.

Om Inha Works Ltd

Følg pressemeldinger fra Inha Works Ltd

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Inha Works Ltd på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Inha Works Ltd