Yamaha Motor Europen tytäryhtiölle Inhan Tehtaille uusi toimitusjohtaja

Juha Lehtola väistyy Yamaha Motor Europen venetehtaan Inhan Tehtaat Oy Ab:n toimitusjohtajan paikalta yhteisellä sopimuksella.
Inhan Tehtaiden uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Christopher Sjöblom.

Lehtolan ja Yamahan vahva kumppanuus on jatkunut siitä lähtien, kun Yamaha Motor Europe osti Inhan Tehtaat Oy Ab:n ja Buster-tuotemerkin tammikuussa 2016. Heinäkuussa 2017 Inhan Tehtaat vahvisti Yamahan läsnäoloa Pohjoismaiden venemarkkinoilla ostamalla Yamarin ja Cross-tuotemerkit.

Inhan Tehtaat ja Yamaha Motor haluavat toivottaa Juhalle kaikkea hyvää tulevaisuuteen.

Inhan tehtaiden uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Christopher Sjöblom. Hän siirtyy tehtävään Tukholmasta, jossa hän on johtanut viimeiset viisi vuotta menestyksekkäästi Yamaha Motor Scandinavian Marine-osastoa. Sitä ennen hän on toiminut Inhan Tehtaiden myyntijohtajana. Sjöblom jatkaa Inhan Tehtaiden liiketoiminnan laajentamista Yamaha Motor Europen täydellä tuella.

Inhan Tehtaat Oy Ab on moottoriveneitä valmistava Yamaha Motor Europen tytäryhtiö. Se tunnetaan Buster-, Yamarin- ja Cross-venemerkeistä.

"Olemme erittäin tyytyväisiä siitä, että voimme jatkaa Christopherin kanssa alumiiniveneiden markkinajohtajan aseman vahvistamista. Odotamme myös, että Yamarinin menestystarina Pohjoismaissa voi laajentua muualle Eurooppaan tiiviissä yhteistyössä Yamahan ja Yamaha-perämoottoreiden kanssa”, sanoo Yamaha Motor Europen Marine-osaston johtaja Fabrice Lacoume.

Christopher Sjöblom
christopher.sjoblom@busterboats.com
tel. +46 70 187 1177

Inhan Tehtaiden uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Christopher Sjöblom.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Inha Works Ltd