Yliluonnollisuus kiinnostaa

Suomen aavemetsästäjät 2 vie lukijan kotisohvalta suoraan kylmiin väreisiin ja yliluonnollisiin tapahtumiin ympäri Suomea.

Luita myöten kylmäävän Suomen Aavemetsästäjien (Basam Books 2020) tarinan toinen osa, joka jatkaa Mika Nikkilän matkaa syvälle käytännön rajatiedon tutkimusten pariin.

Lukija pääsee suoraan kotisohvalta Mikan mukana osalliseksi lähes käsittämättömiin tapahtumiin niin Olavinlinnassa, Haiharan kartanossa kuin monessa muussakin niskakarvoja nostattavassa paikassa.

Mikan aiemmasta teoksesta tuttu suora ja rehellinen tyyli kuvailla asioita vetoaa lukijoihin ja tarjoaa jännitystä herättävän kosketuspinnan omien kokemusten ja uskomusten tutkimiseen. Aiemmasta poiketen on teokseen upotettu mukaan kiehtovia yliluonnollisia kokemuksia ihan kaltaistemme tavallisten ihmisten elämästä.

Mika Nikkilä on tehnyt Suomessa eniten kentällä tapahtuvia rajatiedon ilmiöiden tutkimuksia.

Arvostelukappaleet, haastattelupyynnöt:
Tiedottaja
Pike Hilakari
pike@basambooks.fi

Myynti:
Myyntipäällikkö
Jarkko Mali
jarkko@basambooks.fi

Basam Books on riippumaton yleiskustantamo. Meidät tunnetaan erityisesti kaunokirjallisten klassikoiden, unohdettujen kielialueiden, hyvinvointi- ja elämäntaitokirjallisuuden sekä runouden kustantajana.