Yrityspuisto Spektrin automaatiojärjestelmät uusitaan

Yrityspuisto Spektri jatkaa uudistumistaan; Assemblin uusii Kvartin ja Pilotin rakennusautomaatiojärjestelmät.

Kuvat: Spektri Business Park Oy, Kari Palsila

Pohjois-Tapiolassa Espoossa sijaitseva Spektri Business Park on alun perin 1990-luvulla valmistunut yrityspuisto. Viimeisten vuosien aikana Spektriä on modernisoitu ja uudistettu käyttäjiään varten. Nyt Spektri jatkaa uudistumistaan; Assemblin uusii Kvartin ja Pilotin rakennusautomaatiojärjestelmät.

Spektrissä on yhteensä viisi toimistotaloa; Pilotti, Duo, Trio, Kvartti ja Kvintti. Nämä rakennukset tarjoavat noin 80 eri yritykselle toimitilat Otaniemen teknologiakeskuksen kupeessa. Uusimalla kohteiden rakennusautomaatiojärjestelmät, pystytään rakennuksissa muun muassa saavuttamaan energiasäästöjä ja automatisoimaan valaistusratkaisuja. Rakennusautomaatiojärjestelmien uusiminen alkaa helmikuussa 2018 ja työt valmistuvat toukokuun alkuun 2018.

Kuvat: Spektri Business Park Oy, Kari Palsila

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.