Osuuskunta Maitomaa

YY-TEET PIÄTTY ILIMAN POTKUJA

Ossuuskunta Maetomualla ol kiperä paekka: käyvvä rykästiin yytee-neuvottelut. Vua kellekään ee tullu lopputiliä!

Ossuuskunta Maetomuan yytee-neuvottelut piätty tännään. Alun pittään ol peleko persiissä, että yheksän maetomualaasta jouvvutaan potkimuan poes meijjeriltä.

Vua hyvin käv. Yhessä ko huasteltiin ja mahottoman kovasti uateltiin, nii homma selevis: mulukataan toemintoja, nii kaek suavat pittää työpaekkasa! Ee tullunna ees lommautuksia.

Nii että eeköhän jatketa hommia. Tehhään sopimusvalamistustuotteita ja Maetomuan omia Suonenjoen-maetotuotteita yhtä lupsakasti ku ennenkii.

Hyvvee työpäevee kaekkialle muuallekki Suomeen.

_ _ _

MAITOMAAN YT-NEUVOTTELUT PÄÄTTYIVÄT ILMAN IRTISANOMISIA

Osuuskunta Maitomaa on käynyt yt-neuvottelut, joiden tuloksena yhtään työntekijää ei irtisanottu.

Meijeriosuuskunta Maitomaan yt-neuvottelut päättyivät 23.4.2019. Yt-menettelyn alkaessa arvio oli, että mahdolliset irtisanomiset kohdistuisivat enintään yhdeksään työntekijään.

Yt-neuvottelujen aikana todettiin, että irtisanomiset pystytään välttämään toimintojen uudelleenjärjestelyllä. Myöskään lomautuksia ei jouduttu ottamaan käyttöön.

Osuuskunta Maitomaa jatkaa työtään sopimusvalmistustuotteiden sekä omien Suonenjoen-merkkisten maitotuotteidensa valmistajana yhtä lupsakassa hengessä kuin ennenkin.

Samalla Maitomaa toivottaa hyvää ja positiivista työpäivää kaikkialle Suomeen.

Lisätiedot:

Kari Oksanen, vt. toimitusjohtaja, puh. 050 350 9669, kari.oksanen@maitomaa.fi

Jakelu:

STT Info
www.maitomaa.fi

Osuuskunta Maitomaa
Kuopiontie 2
77600 Suonenjoki

Osuuskunta Maitomaa on itsenäinen, Suonenjoella toimiva meijeri. Vuodesta 1915 saakka toiminut meijeri jalostaa vuosittain 75 miljoonaa litraa lähimaitoa raejuustoksi, voiksi, nestemaidoksi, jogurteiksi ja UHT-tuotteiksi. Maitomaa valmistaa myös kauratuotteita. Omien tuotteidensa lisäksi Maitomaa tekee sopimusvalmistustuotteita muun muassa Olville. Maitomaalle on myönnetty lehmien hyvinvointia mittaava Welfare Quality® -sertifikaatti. www.maitomaa.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Osuuskunta Maitomaa