Zeeland Family kasvaa yritysostoin vahvaksi toimijaksi maakunnissa

Suomen suurin luova markkinoinnin ja viestinnän palvelutoimisto Zeeland Family jatkaa kasvuaan sekä Suomessa että kansainvälisesti.

Jyväskylässäkin vahvaa jalansijaa saanut Zeeland Family ilmoitti torstaina 31.5.2018 laajentavansa toimintaansa Kaakkois-Suomeen ostamalla strategisen markkinoinnin ja viestinnän yhtiön Nitroid Oy:n. Kaupassa Zeeland Familylle siirtyy myös Nitroidin kokonaan omistamat kaksi tytäryhtiötä.

Helsingin pörssin First North -markkinapaikalle listattu Zeeland Family Oyj kasvaa kaupan myötä 210 henkilöä työllistäväksi konserniksi, jolla on toimipisteet Helsingissä, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Joensuussa, Kouvolassa, Kotkassa, Mikkelissä ja Lappeenrannassa.

"Laajeneminen Suomen suurimpiin kaupunkeihin on tärkeä osa strategiaamme. Nitroidin avulla tavoitamme nyt koko Kaakkois-Suomen", Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto toteaa.

Huhtikuussa Zeeland Family tiedotti myös kansainvälistymisaikeistaan. Yhtiö on solminut aiesopimuksen Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa toimiva markkinoinnin automaatioyhtiö WeAreGrowitin ostosta.

Zeeland Family Jyväskylässä työskentelee tällä hetkellä yli 10 markkinoinnin ja viestinnän moniosaajaa. Ytimessä on paikallisten organisaatioiden auttaminen strategisella ja taktisella tasolla digitaalisen markkinointiviestinnän kaikin keinoin.

“Olemme vilpittömän iloisia Nitroidin liittymisestä perheeseen. Nitroid on maineikas strategisen viestinnän osaaja, jonka vahvuuksia ovat innovatiiviset brändiuudistukset, rohkea design ja holistinen lähestymistapa. Tiedämme meillä olevan paikallisesti useita yhteisiä asiakkuuksia, joten lähitulevaisuudessa asiakkaamme tulevat nauttimaan yrityskaupan mahdollistamista synergiaeduista sekä laajemmasta osaamisestamme muun muassa strategisen markkinoinnin ja viestinnän osalta,” kertoo asiakkuusjohtaja Hanna-Kaisa Haapsaari Jyväskylästä.

Lue Zeeland Familyn pörssitiedote yritysostosta tästä linkistä.

Tutustu Zeeland Family Jyväskylään tästä linkistä. Jyväskylässä toimimme Torikeskuksen 4.kerroksessa – lämpimästi tervetuloa kylään.

Lisätietoja:

Hanna-Kaisa Haapsaari, asiakkuusjohtaja

hanna-kaisa.haapsaari@zeelandfamily.fi

Hanna-Kaisa Haapsaari, asiakkuusjohtaja

+358 40 766 6583, hanna-kaisa.haapsaari@zeelandfamily.fi

Zeeland Family on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto, ja listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää nyt yli 200 henkilön voimin kymmenessä toimipisteessä. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli noin 16 miljoonaa euroa ja liikevoitto yksi miljoona euroa. www.zeelandfamily.fi