Zeeland Family laajenee Lahteen

Suomen monipuolisin markkinointiviestinnän toimisto Zeeland Family avaa toimipisteen Lahteen. Lahti on yhtiön kymmenes toimipiste Suomessa.

Lahden toimipiste sijaitsee Asko-talossa, muutama sata metriä Lahden juna-asemalta. Uuden elämän saaneessa, entisessä Askon huonekalutehtaan pääkonttorissa toimii nykyisin noin sata eri alojen yritystä. Toimipiste avataan 4.10. ja siellä aloittaa aluksi muutama työntekijä.

Lahdessa on alusta asti saatavilla koko Zeeland Familyn kattava markkinoinnin ja viestinnän palveluvalikoima. Aikaisemmin yhtiöllä on toimipisteet Helsingissä, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Kotkassa, Kouvolassa, Lappeenrannassa ja Joensuussa.

Läsnäolo Suomen suurimmissa kaupungeissa on tärkeä osa yhtiön strategiaa.

– Suomalaiset yritykset ansaitsevat markkinointiinsa vain parhaita, luovia ratkaisuja, sijainnista riippumatta. Me haluamme olla lähellä asiakkaitamme kaikkialla Suomessa ja tuomme nyt palvelumme paremmin myös lahtelaisten yritysten saataville, sanoo yhtiön liiketoimintajohtaja Ari Utriainen.

Kasvavalle ja kehittyvälle Lahden talousalueelle on tarkoitus tarjota aktiivisesti myös Zeeland Familyn kansainvälisen markkinoinnin palveluita. Yhtiö on vastikään laajentunut Pohjoismaihin ja kuuluu lisäksi maailmanlaajuisen AMIN-mainostoimistoketjuun.

–  Yhä useampi suomalainen yritys tähtää Suomen rajojen ulkopuolelle. Uskomme, että kansainvälisen markkinoinnin osaamisestamme on hyötyä monelle lahtelaiselle kasvuyritykselle, Utriainen lisää.

Lahden toimipiste avaa 4.10.2018 osoitteessa Askonkatu 9, 15100 Lahti.

Yhtiö on lokakuussa ottamassa käyttöön myös uuden kansainvälisen Avidly-nimen ja brändin.

Ari Utriainen, liiketoimintajohtaja

Avidly (ent. Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää lähes 250 henkilön voimin 15 toimipisteessä. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli noin 16 miljoonaa euroa ja liikevoitto miljoona euroa. www.zeelandfamily.fi