Kauppakeskus Jumbo-Flamingo

Kauppakeskus Jumbo-Flamingo on myynniltään Suomen suurin kauppakeskus, jossa on 170 liikettä mukaan lukien ravintoloita, kahviloita, viihdepalveluita, kaksi hypermarketia sekä 5 500 parkkipaikkaa. Lisäksi kauppakeskuksen osana toimii huonemäärältään Suomen suurin hotelli. Vuonna 2022 Jumbo-Flamingon myynti oli 482 miljoonaa euroa ja siellä vieraili 11,6 miljoonaa kävijää. Jatkuva kehitystyö tuottaa tulosta, josta esimerkkinä on Jumbo-Flamingon jatkuva menestyminen niin asiakastutkimuksissa kuin valtakunnallisessa vuokralaistyytyväisyysvertailussa.

Jumbo-Flamingolle on laadittu vastuullisuusohjelma vuosille 2022-2030. Toimenpiteissä korostuu erityisesti kestävien valintojen mahdollistaminen arjessa, sosiaalisen vastuullisuuden edelleen kehittäminen sekä halu luoda kauppakeskuksesta vehreä ja elämyksellinen kohtaamis- ja ajanviettopaikka. Jumbo-Flamingon tavoitteena on olla hiilineutraali kauppakeskus vuonna 2025.

 

Jumbo-Flamingon tempauksessa vastuullisuudesta tehdään valuuttaa26.4.2024 09:00:00 EEST | Tiedote

Jumbo-Flamingossa järjestetään toukokuussa elämyksellinen tempaus, jossa kävijät voivat tehdä viikon aikana vastuullisuudesta valuuttaa. Kauppakeskuksen ja liikkeiden ilmoittamia arjen hyviä valintoja tekemällä kävijät voivat kerätä itselleen vastuullisuusvaluuttaa, eli leimoja, ja ansaita kivoja palkintoja. Lisäksi tempauksen päätöspäivänä julkistetaan yhteisötaideteos, jota kauppakeskuskävijät ja eri ryhmät ovat työstäneet viime syksystä lähtien.

Jumbo-Flamingon uudistus on edennyt suunnitellusti ja työt jatkuvat joulutauon jälkeen tammikuussa27.11.2023 13:18:21 EET | Tiedote

Jumbo-Flamingossa on käynnissä uudistus, jolla luodaan tunnelmaltaan ja ulkonäöltään entistä yhtenäisempi ja viihtyisämpi kauppakeskus. Kesän ja syksyn aikana on uusittu muun muassa lattiapintoja sekä liikkeiden julkisivuja. Purkujätteelle on mietitty uutta käyttöä taiteena. Nyt käynnissä oleva uudistuksen ensimmäinen vaihe valmistuu jouluun 2024 mennessä ja hankkeen kokonaisarvo on noin 25 miljoonaa euroa. Myös Vantaan ratikkapäätös lisää kauppakeskuksen vetovoimaisuutta.

Jumbo-Flamingo maalautti seinäänsä vantaalaisten mielenmaiseman29.8.2022 13:00:00 EEST | Tiedote

Jumbo-Flamingon ulkoseinään, Stockmannin päässä sijaitsevaa sisäänkäyntiä vastapäätä, on valmistunut lähes 15 metriä korkea muraaliteos, jossa yhdistyvät ajankohtaisuus ja vantaalaisille tutut teemat. Teoksen takana ovat vantaalaiset taiteilijat Riika Anundi ja Anna Semerdjiev. Teos kuvaa tekijöidensä mukaan vantaalaisten mielenmaisemaa ja siitä on löydettävissä monia vantaalaisille tuttuja teemoja Vantaanjoesta mandariinisorsaan.

Kauppakeskus Jumbo-Flamingo on myynniltään Suomen suurin kauppakeskus, jossa on 170 liikettä mukaan lukien ravintoloita, kahviloita, viihdepalveluita, kaksi hypermarketia sekä 5 500 parkkipaikkaa. Lisäksi kauppakeskuksen osana toimii huonemäärältään Suomen suurin hotelli. Vuonna 2022 Jumbo-Flamingon myynti oli 482 miljoonaa euroa ja siellä vieraili 11,6 miljoonaa kävijää. Jatkuva kehitystyö tuottaa tulosta, josta esimerkkinä on Jumbo-Flamingon jatkuva menestyminen niin asiakastutkimuksissa kuin valtakunnallisessa vuokralaistyytyväisyysvertailussa.

Jumbo-Flamingolle on laadittu vastuullisuusohjelma vuosille 2022-2030. Toimenpiteissä korostuu erityisesti kestävien valintojen mahdollistaminen arjessa, sosiaalisen vastuullisuuden edelleen kehittäminen sekä halu luoda kauppakeskuksesta vehreä ja elämyksellinen kohtaamis- ja ajanviettopaikka. Jumbo-Flamingon tavoitteena on olla hiilineutraali kauppakeskus vuonna 2025.

 

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye