DNA Oyj
DNA Oyj

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,9 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

Tiedotteet
902
Valikko

DNA selvitti: Puhelin on myös pienten koululaisten tärkeä yhteydenpitoväline1.8.2018 10:00 | Tiedote

Ekalle luokalle meno jännittää sekä tulevaa koululaista että ekaluokkalaisen vanhempia. Perheissä mietitään muun muassa, sujuuko koulumatka ja miten lapsi ja vanhemmat saavat yhteyden toisiinsa päivän aikana. Kouluun meno merkitseekin usein puhelimen hankintaa – DNA:n selvityksen mukaan lapset saavat ensimmäisen puhelimensa tyypillisimmin 6-7-vuotiaana. Ensimmäisen puhelimen hankinnan tärkeimmät syy ovat yhteydenpidon parantaminen ja turvallisuus.

DNA rakentaa valokuituverkon Vaasaan11.6.2018 12:00 | Tiedote

DNA rakentaa Vaasaan kattavan valokuituverkon taloyhtiöiden ja yritysten tv- , laajakaista- ja verkkopalveluita varten. Palvelut tulevat olemaan käytettävissä suuressa osassa Vaasaa viimeistään kuluvan vuoden lopussa. Uusimpien standardien mukaisella valokuituyhteydellä DNA pystyy toteuttamaan gigaluokan (1000 Mb/s) nopeuksiin yltävän laajakaistan, monipuoliset tv-palvelut sekä yritysverkkojen modernit ratkaisut. Uudella valokuituverkolla DNA valmistautuu myös tulevaan 5G-aikaan.

KYSELYTUTKIMUS: Liikkuva kuva valtaa suomalaisten mediaympäristöä – katselu jakautuu useille eri laitteille29.5.2018 07:01 | Tiedote

Suomalaisten median käyttö on keskittymässä yhä enemmän liikkuvan kuvan ympärille, selviää DNA:n teettämästä kyselytutkimuksesta. Televisio on edelleen todella vahvoilla, sillä TV:n katseluun käytetään entistä enemmän aikaa päivästä. Television lisäksi katselu jakaantuu nykyisin monelle muulle laitteelle ja TV-sisältöjä katsotaan paljon nettiyhteyden kautta. Perinteisten TV-sisältöjen rinnalle ovat nousseet vahvasti suoratoistopalvelut. Myös liikkuvaan kuvaan keskittyvien some-palveluiden käyttö kasvaa samaan aikaan, kun esimerkiksi Facebookin käyttö vähenee.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Viimeinen
  • >>

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,9 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.