Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurio on sosiaalisen median toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa hyödyntäen.

Tiedotteet
24
Valikko

Kurio toiseksi paras Suomen viestintätoimistoista tuoreessa mielikuvatutkimuksessa29.1.2019 15:03:01 EET | Tiedote

Kurio on viestinnästä vastaavien päättäjien ja asiantuntijoiden mukaan yleisarvosanaltaan Suomen toiseksi paras viestintätoimisto, kertoo Taloustutkimuksen tuore tutkimus. Kurion vahvuuksiksi koetaan erityisesti näkemyksellisyys, luovuus ja ajantasainen osaaminen, joissa Kurio on alan ykkönen. Kurion parhaiksi osaamisalueiksi nimettiin tasapistein sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi, jotka molemmat yhdistettiin toimistoon vahvemmin kuin yhteenkään kilpailijaansa. Myös kansainvälinen osaaminen oli alan kärkeä.

Kurio tutkii taas Cannes Lionsin voittajat – analyysejä hyödynnetään itse festivaalin kehityksessä15.6.2018 09:19:48 EEST | Tiedote

Sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurio syventää monivuotista yhteistyötään Cannes Lions -organisaation kanssa. World Class Lessons on Social Media Marketing -raportti julkaistaan tänä kesänä seitsemättä kertaa ja World Class Lessons on AI in Marketing toista kertaa. Lisäksi Kurio konsultoi itse festivaalin kehitystä tutkimustulosten valossa.

Cannes Lions -tutkimus osoittaa tekoälyn olevan kasvussa myös markkinoinnissa – suomalaiset ottavat vasta ensiaskeleita25.3.2018 09:00:00 EEST | Tiedote

Tekoälyn hyödyntäminen on lähes kaksinkertaistunut parin viime vuoden aikana maailman menestyneimpien markkinointikampanjoiden taustalla. Kurion toteuttamassa tutkimuksessa analysointiin yli 1 600 Cannes Lionsissa voittanutta kampanjaa vuosilta 2016 ja 2017. Viime kesän voittajakampanjoista 7 % käytti tekoälyä osana ideaa tai sen toteutusta.

Kurion ja Cannes Lionsin yhteistyö laajenee videotuotantoon13.6.2017 08:30:00 EEST | Tiedote

Kurio julkaisee jälleen ”World Class Lessons on Social Media” -raportin yhteistyössä Cannes Lionsin kanssa. Kuudetta kertaa toteutettava raportti laajenee nyt ensimmäistä kertaa verkossa julkaistavaksi videosarjaksi. Videosarjassa voittavien somekampanjoiden suunnittelijat avaavat kampanjoita Kurion viitekehyksen kautta. Videosarja julkaistaan Cannesin Lionsin omassa digimediassa Stories from Cannes Lions.
  • 1
  • 2
  • Viimeinen
  • >>

Kurio on sosiaalisen median toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa hyödyntäen.