Viestintätoimisto Medita Oy

Viestintätoimisto Medita Oy on itsenäinen viestintätoimisto. Toimipisteemme ovat Helsingissä ja Jyväskylässä. Olemme keskittyneet teknologia- ja teollisuusyritysten sekä asiantuntijaorganisaatioiden viestintään ja sisältömarkkinointiin. Myyntikate vuonna 2019 oli noin 700 000 euroa ja liikevaihto miljoona euroa.

Medita on Marketing Finlandin jäsen. Vuodesta 2010 olemme toimineet itsenäisten viestintätoimistojen verkostossa, Worldcom Public Relations Groupissa, johon kuuluu yli 130 yrittäjävetoista PR- ja viestintätoimistoa yli 40 maassa eri puolilla maailmaa. 

Taloustutkimuksen toteuttamassa viestintätoimistojen yrityskuvatutkimuksessa Medita sijoittui yleisarvosanalla kolmanneksi ja hinta-laatu-suhteessa toiseksi 29 toimiston joukossa.

Minne some on menossa – 10. CMADFI tuo uusinta tietoa alan ammattilaisille19.1.2021 07:32:10 EET | Tiedote

Somealustojen vallankäyttö on puhuttanut pitkään, mutta erityisen huomion kohteeksi aihe on noussut viime viikkoina Facebookin ja Twitterin suljettua Yhdysvaltain presidentin käyttäjätilit väkivaltaisen mellakan jälkeen. Mihin suuntaan sosiaalinen media on menossa ja miten siihen tulisi suhtautua, jos se on iso osa omaa arkea tai jopa työpaikka? Somen ajankohtaisia ilmiöitä tarkastellaan alan ammattilaisten maksuttomassa CMADFI 2021 koulutus- ja verkostoitumispäivässä verkossa 25. tammikuuta.

Tekoäly, yhteisöllisyys ja analytiikka kiinnostavat someammattilaisia – CMADFI 2019 risteilee Turusta Tukholmaan17.1.2019 08:46:48 EET | Tiedote

Tammikuun neljäntenä maanantaina muistetaan taas viestinnän ammattilaisia, jotka huolehtivat palveluista ja rakentavasta vuorovaikutuksesta sosiaalisen median yhteisöissä. Yhdysvalloista lähtenyt Community Manager Appreciation Day elää ja voi hyvin Suomessa. Vertaisoppimistapahtuma järjestetään tänä vuonna 27.–28.1. laivaristeilyllä Viking Gracella Turusta Tukholmaan ja takaisin.

Uusi globaali raportti: Taistelu osaajista tekee vuodesta 2018 työntekijän vuoden25.4.2018 11:26:56 EEST | Tiedote

Yritysjohdon kannattaa tänä vuonna varautua taisteluun lahjakkaista työntekijöistä, väittää viestintätoimistojen kansainvälisen Worldcom Public Relations Groupin, tuore selvitys. The Worldcom Confidence Indexiksi – Worldcomin luottamusindeksiksi – nimetyn raportin mukaan taistelu kyvykkyyksistä ja huoli uusien uhkien torjumisesta tekee tästä vuodesta todellisen työntekijän vuoden.

CMADFI-päivä 2017: Yhteisömanagerit ratkovat yhdessä somekuplien haasteita18.1.2017 11:12:27 EET | Tiedote

Verkon yhteisöpalveluja paimentavat viestintäammattilaiset hakevat Tampereella 23. tammikuuta joukolla uusia keinoja palvella yleisöjään yhä paremmin. Oikeiden ihmisten tavoittaminen sosiaalisen median palveluissa vaatii entistä enemmän osaamista, sillä moni somen käyttäjä arvostaa omia pienempiä piirejään ja kaihtaa ammattimaisia kaupallisia tai muita vaikutuspyrkimyksiä.

CMADFI teemana Tampereella somen hallinta ja kannustaminen – Livetwiittaustempaus Mielensäpahoittajan Suomen harjoituksista2.11.2016 08:23:21 EET | Tiedote

Verkon yhteisöpalveluja paimentavien viestintäammattilaisten joukko kokoontuu 23.1.2017 Tampereelle CMADFI-päivään pohtimaan somen hallintaa ja kannustamista. Päivän iltaohjelmasta odotetaan niin Twitterissä kuin teatterimaailmassa ennen näkemättömän laajaa livetwiittaustempausta, kun satakunta ammattivisertäjää pääsee seuraamaan Tuomas Kyrön Mielensäpahoittajan Suomen harjoituksia Tampereen Työväen Teatteriin vain kymmenen päivää ennen kantaesityksen ensi-iltaa.

Yhteisömanagereiden CMADFI-päivä 2016 : Työntekijälähettilyys on kahden kauppa25.1.2016 18:01:31 EET | Tiedote

Työntekijälähettilyys keskustelutti verkkoyhteisöjä palvelevia viestintäammattilaisia CMADFI-päivässä Jyväskylässä maanantaina. Työntekijälähettilyydestä puhutaan, kun työntekijä vapaaehtoisesti omissa nimissään viestii työnantajaorganisaationsa vahvuuksista sosiaalisessa mediassa tai muualla julkisuudessa. Lähettiläs tarvitsee tähän kuitenkin organisaationsa tuen, muistutti Työterveyslaitoksen erikoistutkija Minna Janhonen

Päijännepurjehdus palaa perinteiselle reitille27.6.2014 08:25:32 EEST | Tiedote

Suomen merkittävimpiin purjehdustapahtumiin kuuluva Päijännepurjehdus järjestetään heinäkuussa 42. kertaa. Kilpailureitillä palataan perinteiselle väylälle, kun pohjoinen tukikohta siirtyy Jyväskylän saaristokaupunginosaan Säynätsaloon. Katsojille reittimuutos merkitsee sitä, että Päijänteen ylittävä Kärkisensalmen silta on jälleen hieno katselupaikka veneiden suunnatessa Pohjois-Päijänteen kapeikoista kohti Padasjokea.
  • 1
  • 2
  • Viimeinen
  • >>

Viestintätoimisto Medita Oy on itsenäinen viestintätoimisto. Toimipisteemme ovat Helsingissä ja Jyväskylässä. Olemme keskittyneet teknologia- ja teollisuusyritysten sekä asiantuntijaorganisaatioiden viestintään ja sisältömarkkinointiin. Myyntikate vuonna 2019 oli noin 700 000 euroa ja liikevaihto miljoona euroa.

Medita on Marketing Finlandin jäsen. Vuodesta 2010 olemme toimineet itsenäisten viestintätoimistojen verkostossa, Worldcom Public Relations Groupissa, johon kuuluu yli 130 yrittäjävetoista PR- ja viestintätoimistoa yli 40 maassa eri puolilla maailmaa. 

Taloustutkimuksen toteuttamassa viestintätoimistojen yrityskuvatutkimuksessa Medita sijoittui yleisarvosanalla kolmanneksi ja hinta-laatu-suhteessa toiseksi 29 toimiston joukossa.