Nurmijärven Kunta

Ylpeästi lande -kampanja on tavoittanut jo noin miljoona suomalaista – Myös kansanedustajat ovat innostuneet käpylehmistä20.11.2019 17:09:20 EET | Tiedote

Nurmijärven kunta aloitti lokakuussa räiskyvän ja itseironisen Ylpeästi lande -kampanjan. Muun muassa käpylehmiin ja digitaaliseen kuntasimulaattoriin nojaavan kampanjan perusviesti on, että Nurmijärvi on hauska, rento ja rauhallinen paikka asua pääkaupungin kyljessä. Kampanja on jo tavoittanut lähes viidenneksen suomalaisista ja herättänyt myös runsaasti keskustelua.

Nurmijärvi lähettää yrityspäättäjille kiviä suoraan landelta14.11.2019 16:03:57 EET | Tiedote

Nurmijärven kunta julkaisi lokakuussa digitaalisen Nurmijärvi-simulaattorin. Sen tarkoitus on ilahduttaa kaikkia rentoutumisen tarpeessa olevia ihmisiä. Simulaattori on osa Ylpeästi lande -kampanjaa, jolla kunta kertoo humoristisin keinoin, millainen paikka se on ihmisille ja yrityksille. Nyt kampanja laajenee kohdennetusti koskemaan muualla Suomessa toimivia yrityksiä. Niiden päättäjät ovat saamassa kunnalta kiviä.

Nurmijärvi myy tontteja YouTube-simulaattorin ja käpylehmien avulla – ”Olemme ylpeästi lande”24.10.2019 12:15:00 EEST | Tiedote

Oletko kuullut Nurmijärvestä – siitä kunnasta, jossa on kansainvälisiä huipputeknologian yrityksiä, lehmät laiduntavat taajama-alueella, ihmisillä on pilkettä silmäkulmassa ja niin puhdas jääkauden aikainen vesi, että siitä voi suoraan tehdä vaikka vodkaa? Nurmijärven kunta haluaa tarjota kaikille mahdollisuuden kokea Nurmijärvellä olemista. Kunta on julkaissut digitaalisen Nurmijärvi-simulaattorin YouTubessa ja Spotifyssa. Kuntasimulaattorin tarkoitus on kertoa Nurmijärvestä sekä tuoda hyvää oloa kaikille ihmisille. Simulaattori on osa Ylpeästi lande -markkinointikampanjaa, jonka muita elementtejä ovat muun muassa käpylehmäpakkaukset. Kampanjan tavoitteena on saada uusia asukkaita ja yrityksiä kuntaan.
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye