Wolfcom

Viestintätoimisto Wolfcom Boutique PR- and Communications, Helsinki, Finland

Tiedotteet
153
Valikko

Kutsu medialle: Kaikki tiet vievät Viroon @ Matka2019, torstaina 17.1. kl 16.0010.1.2019 10:56 | Tiedote

Suomalaisten suosikkikohteen, pienen ja rakkaan Viron sydän on suuri ja se sykkii niin tiheään, että heikompaa hirvittää. Ota tahdista kiinni ja tule Viron matkailunedistämiskeskuksen kuratoimaan Kaikki tiet vievät Viroon -infotilaisuuteen Helsingin Messukeskukseen Matkamessujen ammattilaispäivänä torstaina 17.1. kello 16.00 (Messukeskuksen Siipi, kokoustila 205, pääsisäänkäynnin aulasta portaat ylös 2. kerrokseen).

Gamesaver yhdistää urheilevat perheet19.12.2018 08:00 | Tiedote

Suomalainen Gamesaver on nuorisourheilun videopalvelu, joka mahdollistaa otteluiden seuraamisen ja joukkueiden sekä pelaajien kannustamisen myös etänä. Gamesaver luo seuroille ja joukkueille uusia mahdollisuuksia palvella sponsoreitaan ja hankkia lisätuloja toimintansa kehittämiseen. Uudenlainen keino tukea nuorisourheilua ja helpottaa urheilevien perheiden arkea on houkutellut palvelun taustajoukkoihin laajan joukon suomalaisia urheilun supertähtiä.

Fredman Group ostaa osuuden ruokahävikin vähentämiseen erikoistuneesta start-up yhtiö Biovaaka Oy:stä11.12.2018 10:01 | Tiedote

Ravintoloiden digitaalisiin omavalvonta- ja johtamispalveluihin erikoistunut kotimainen perheyhtiö Fredman Group on ostanut 19,5 % lappeenrantalaisen startup-yhtiö Biovaaka Oy:n osakkeista. Saimaan ammattikorkeakoulussa kehitetty älykäs biovaaka vähentää ravintola-asiakkaiden jättämää jätettä ja auttaa ravintoloita toimimaan kustannustehokkaammin. Kaupan myötä Fredman Group toteuttaa strategiaansa kasvaa foodtech-alan johtavaksi kansainväliseksi toimijaksi.

MTV:n kaupalliseksi johtajaksi Sanoma Media Finlandin Kari Mononen3.12.2018 15:01 | Tiedote

MTV on valinnut kaupalliseksi johtajakseen Ilta-Sanomien kaupallisen johtajan Kari Monosen. Sanoma Media Finlandilla 17-vuotisen työuran tehnyt Mononen siirtyy MTV:lle tilanteessa, jossa yhtiö on vahvistanut asemaansa Suomen kaupallisen television ylivoimaisena markkinajohtajana ja uudistanut organisaatiotaan, jakelukanaviaan ja mainosratkaisujaan vastaamaan entistä paremmin tulevaisuuden kuluttajan ja asiakkaan tarpeisiin. MTV:n uusi kaupallinen johtaja tulee työssään keskittymään mainostajien ratkaisukeskeisen palvelun varmistamiseen ja syventämään yhteistyötä myös mediatoimistojen kanssa.

BusinessFM sai radion uuden osavaltakunnallisen toimiluvan15.11.2018 16:44 | Tiedote

Viestintävirasto myönsi pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Oulussa kuuluvalle BusinessFM-radiokanavalle osavaltakunnallisen toimiluvan kaudelle 2020-30. BusinessFM:lle myönnetty täysin uusi taajuuskokonaisuus 13 laajentaa kanavan kuuluvuusalueen 1.1.2020 alkaen myös Jyväskylään, Kuopioon, Lahteen, Turkuun ja Vaasaan. Hyvästä musiikista ja työuransa kehittämisestä kiinnostuneille kuulijoille suunnattu kotimainen BusinessFM välittää työ- ja talouselämän arvokasta tietopääomaa ja sen myötä pyrkii omalta osaltaan edistämään suomalaista kansantaloutta.

Huippuosaajien uusi puhujatoimisto luo Suomeen lisää laadukasta puhetta8.11.2018 10:07 | Tiedote

Suomen puhujatoimistomarkkinaan syntyi uusi toimija, kun alan konkarit perustivat MySpeaker-yhtiön. Uuden puhuja- ja valmennusyhtiön tarkoituksena on kasvattaa laadukkaan puhumisen arvostusta ja kouluttaa suomalaisista yhä mukaansatempaavampia puhujatähtiä. MySpeaker Oy:n johtoryhmän muodostavat nyt Euroopan suurimman puhujayhtiön avaintehtävissä pitkään toimineet Johan Sjöstrand, Susanna Suorsa, Sebastian Wardi ja Olli Bergman sekä bisnesantropologi ja Suomen parhaimmaksi puhujaksi ja juontajaksi nimetty André Noël Chaker.

Näin suomalainen viettelee vaatteilla - Sokos tutki suomalaisten suhdetta pukeutumiseen2.11.2018 14:33 | Tiedote

Uskomus suomalaisten pukeutumisen pohjautuvan lähinnä käytännöllisiin tuulipukuihin on harhaluulo. Suomalaiset osaavat pukeutua vaihtuvien sääolosuhteiden mukaan, mutta käytännöllinen pukeutuminen on saanut rinnalleen toisen tärkeän elementin - muodikkuuden. Sokoksen teettämän kyselytutkimuksen mukaan suomalaiset tuntevat olevansa tyylikästä kansaa ja tyylillä on meille vahva merkitys.

Radiokanava BusinessFM hakee osavaltakunnallista toimilupaa23.10.2018 11:16 | Tiedote

Pääkaupunkiseudulta Tampereelle ja Ouluun jo laajentunut, erityisesti hyvästä musiikista ja työuransa kehittämisestä kiinnostuneille kuulijoille suunnattu kotimainen BusinessFM-radiokanava hakee Viestintävirastolta osavaltakunnallista toimilupaa kaudelle 2020-30. Kanava haluaa välittää työ- ja talouselämän arvokasta tietopääomaa ja sen myötä omalta osaltaan edistää suomalaista kansantaloutta nykyisiä kuuluvuusalueitaan laajemmin. BusinessFM kertoo saaneensa hakemukselleen paljon tukea maakunnallisilta päättäjiltä ja mielipidevaikuttajilta.

Vuoden Keittiöteko -kisan finalistit valittu16.10.2018 11:15 | Tiedote

Ammattikeittiöiden toiminnan kehittämiseen ja ruokailijoiden ateriointielämyksen parantamiseen kannustava Vuoden Keittiöteko valitaan tänä syksynä kolmannen kerran. Kilpailussa etsitään suomalaista keittiötekoa tai -tiimiä, joka luo ravintolaan uusia toimintamalleja, teknologiaa tai palveluita, joista on hyötyä sekä aterioiden valmistajille että niiden nauttijoille. Finaaliin on valittu kymmenen keittiötekoehdokasta Lempäälästä, Helsingistä, Järvenpäästä, Orivedeltä, Porista, Forssasta ja Turusta.

Suomalainen Hellon voitti kansainvälisen palvelumuotoilukilpailun jo kolmatta kertaa12.10.2018 10:13 | Tiedote

Paremman ruokakauppakokemuksen lapsiperheille suunnitellut palvelumuotoilutoimisto Hellon palkittiin alansa arvostetuimmassa kilpailussa jo kolmatta kertaa pääpalkinnolla. Dublinissa torstaina 11.10. järjestetyn Service Design Global Conferencen tuomaristo valitsi Hellonin irlantilaiselle Musgrave-ruokakauppaketjulle tekemän toteutuksen viime vuoden parhaimmaksi kansainväliseksi palvelumuotoilutyöksi.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Viimeinen
  • >>

Viestintätoimisto Wolfcom Boutique PR- and Communications, Helsinki, Finland