Wolfcom

Viestintätoimisto Wolfcom Boutique PR- and Communications, Helsinki, Finland

Tiedotteet
157
Valikko

Super Bowl käyntiin suomalaisen veden voimin30.1.2019 15:19:34 | Tiedote

Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi. Perinteisesti tuhansia VIP-vieraita keräävässä tapahtumassa on mukana useita urheilu- ja viihdemaailman tähtiä ja maailmanluokan huippuesiintyjiä. Vellamon näkyvä mukanaolo tapahtumassa on merkittävä askel heinolalaisen mineraalivesiyhtiön Pohjois-Amerikan markkinoiden avauksessa.

Fredman Group varustaa Bocuse d’Or -joukkueemme Food Tech -osaamisella29.1.2019 08:40:00 | Tiedote

Maailman arvostetuimman kokkikilpailun Bocuse d’Orin kaksipäiväinen finaali alkaa tänään Lyonissa ja Suomen joukkueen tavoitteena kisassa on palkintosija. Kilpailumenestys paitsi tukee kisatiimimme jäsenten uraa, myös korostaa Suomen asemaa gastronomisella maailmankartalla. Keittiöammattilaistemme korkeaa gastronomista tasoa on varmistamassa myös teknologinen huippuosaaminen, jota edustaa kotimaisen Fredman Groupin rakentama älykkäiden keittiöiden johtamiseen tarkoitettu Fredman Food Tech -palvelukokonaisuus.

Kutsu medialle: Kaikki tiet vievät Viroon @ Matka2019, torstaina 17.1. kl 16.0010.1.2019 10:56:41 | Tiedote

Suomalaisten suosikkikohteen, pienen ja rakkaan Viron sydän on suuri ja se sykkii niin tiheään, että heikompaa hirvittää. Ota tahdista kiinni ja tule Viron matkailunedistämiskeskuksen kuratoimaan Kaikki tiet vievät Viroon -infotilaisuuteen Helsingin Messukeskukseen Matkamessujen ammattilaispäivänä torstaina 17.1. kello 16.00 (Messukeskuksen Siipi, kokoustila 205, pääsisäänkäynnin aulasta portaat ylös 2. kerrokseen).

Gamesaver yhdistää urheilevat perheet19.12.2018 08:00:00 | Tiedote

Suomalainen Gamesaver on nuorisourheilun videopalvelu, joka mahdollistaa otteluiden seuraamisen ja joukkueiden sekä pelaajien kannustamisen myös etänä. Gamesaver luo seuroille ja joukkueille uusia mahdollisuuksia palvella sponsoreitaan ja hankkia lisätuloja toimintansa kehittämiseen. Uudenlainen keino tukea nuorisourheilua ja helpottaa urheilevien perheiden arkea on houkutellut palvelun taustajoukkoihin laajan joukon suomalaisia urheilun supertähtiä.

Fredman Group ostaa osuuden ruokahävikin vähentämiseen erikoistuneesta start-up yhtiö Biovaaka Oy:stä11.12.2018 10:01:30 | Tiedote

Ravintoloiden digitaalisiin omavalvonta- ja johtamispalveluihin erikoistunut kotimainen perheyhtiö Fredman Group on ostanut 19,5 % lappeenrantalaisen startup-yhtiö Biovaaka Oy:n osakkeista. Saimaan ammattikorkeakoulussa kehitetty älykäs biovaaka vähentää ravintola-asiakkaiden jättämää jätettä ja auttaa ravintoloita toimimaan kustannustehokkaammin. Kaupan myötä Fredman Group toteuttaa strategiaansa kasvaa foodtech-alan johtavaksi kansainväliseksi toimijaksi.

MTV:n kaupalliseksi johtajaksi Sanoma Media Finlandin Kari Mononen3.12.2018 15:01:51 | Tiedote

MTV on valinnut kaupalliseksi johtajakseen Ilta-Sanomien kaupallisen johtajan Kari Monosen. Sanoma Media Finlandilla 17-vuotisen työuran tehnyt Mononen siirtyy MTV:lle tilanteessa, jossa yhtiö on vahvistanut asemaansa Suomen kaupallisen television ylivoimaisena markkinajohtajana ja uudistanut organisaatiotaan, jakelukanaviaan ja mainosratkaisujaan vastaamaan entistä paremmin tulevaisuuden kuluttajan ja asiakkaan tarpeisiin. MTV:n uusi kaupallinen johtaja tulee työssään keskittymään mainostajien ratkaisukeskeisen palvelun varmistamiseen ja syventämään yhteistyötä myös mediatoimistojen kanssa.

BusinessFM sai radion uuden osavaltakunnallisen toimiluvan15.11.2018 16:44:23 | Tiedote

Viestintävirasto myönsi pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Oulussa kuuluvalle BusinessFM-radiokanavalle osavaltakunnallisen toimiluvan kaudelle 2020-30. BusinessFM:lle myönnetty täysin uusi taajuuskokonaisuus 13 laajentaa kanavan kuuluvuusalueen 1.1.2020 alkaen myös Jyväskylään, Kuopioon, Lahteen, Turkuun ja Vaasaan. Hyvästä musiikista ja työuransa kehittämisestä kiinnostuneille kuulijoille suunnattu kotimainen BusinessFM välittää työ- ja talouselämän arvokasta tietopääomaa ja sen myötä pyrkii omalta osaltaan edistämään suomalaista kansantaloutta.

Huippuosaajien uusi puhujatoimisto luo Suomeen lisää laadukasta puhetta8.11.2018 10:07:14 | Tiedote

Suomen puhujatoimistomarkkinaan syntyi uusi toimija, kun alan konkarit perustivat MySpeaker-yhtiön. Uuden puhuja- ja valmennusyhtiön tarkoituksena on kasvattaa laadukkaan puhumisen arvostusta ja kouluttaa suomalaisista yhä mukaansatempaavampia puhujatähtiä. MySpeaker Oy:n johtoryhmän muodostavat nyt Euroopan suurimman puhujayhtiön avaintehtävissä pitkään toimineet Johan Sjöstrand, Susanna Suorsa, Sebastian Wardi ja Olli Bergman sekä bisnesantropologi ja Suomen parhaimmaksi puhujaksi ja juontajaksi nimetty André Noël Chaker.

Näin suomalainen viettelee vaatteilla - Sokos tutki suomalaisten suhdetta pukeutumiseen2.11.2018 14:33:05 | Tiedote

Uskomus suomalaisten pukeutumisen pohjautuvan lähinnä käytännöllisiin tuulipukuihin on harhaluulo. Suomalaiset osaavat pukeutua vaihtuvien sääolosuhteiden mukaan, mutta käytännöllinen pukeutuminen on saanut rinnalleen toisen tärkeän elementin - muodikkuuden. Sokoksen teettämän kyselytutkimuksen mukaan suomalaiset tuntevat olevansa tyylikästä kansaa ja tyylillä on meille vahva merkitys.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Viimeinen
  • >>

Viestintätoimisto Wolfcom Boutique PR- and Communications, Helsinki, Finland