DNA Oyj

DNA TV täydentyy C More Play -ohjelmakirjastolla

Jaa
DNA on tänään tuonut C More Play -ohjelmakirjaston osaksi DNA TV -sovellusta. Ohjelmakirjasto on MTV Total ja C More Film -kanavapakettien tilaukseen sisältyvä maksuton lisäpalvelu, joka on käytettävissä DNA TV -sovelluksella. C More Play -ohjelmakirjasto mahdollistaa uutuussarjojen, elokuvien, lastenohjelmien ja dokumenttien katsomisen juuri silloin kuin itselle sopii.

C More Play -ohjelmakirjastossa on noin 1500 elokuvaa, 80 eri sarjaa sekä 300 tuntia lastenohjelmaa. HBO:n sarjat, kuten Game of Thrones, Girls ja Veep, tulevat ohjelmakirjastoon heti USA:n ensiesityksen jälkeen, vain joidenkin päivien viiveellä ja usein jopa muutamassa tunnissa. Monista sarjoista voi katsoa peräjälkeen vaikka koko tuotantokauden jaksot.

Ohjelmakirjasto on aluksi tarjolla beta-versiona. Palvelun käyttäjiltä kerätään palautetta 21.6. saakka. Ohjelmakirjastoa voi tällä hetkellä käyttää iPhone- ja iPad-laitteilla, joissa on iOS 6 tai uudempi käyttöjärjestelmä. C More Play -ohjelmakirjasto tulee myöhemmin myös Wbox-digiboksille, DNA TV:n selainversioon sekä Android-laitteille.

DNA:n kaapeli- ja antenniverkon MTV Total ja C More Film -kanavapakettien nykyiset tilaajat saavat ohjelmakirjaston automaattisesti käyttöön, kun tilaajalla on aktivoituna myös DNA TV -liittymä ja laitteella DNA TV -sovelluksen uusin versio. Tämä koskee myös DNA:n Viihde-pakettien nykyisiä tilaajia, jotka tilaavat MTV Total tai C More Film -kanavapakettia. Uusille asiakkaille palvelu aktivoituu, kun asiakas hankkii jommankumman näistä kanavapaketeista sekä DNA TV -liittymän.

Kun kanavapaketin tilaaja käyttää ohjelmakirjastoa ensimmäisen kerran DNA TV -sovelluksella, palvelu kysyy Osto-PIN-koodia. Koodi on toimitettu asiakkaalle sähköpostitse DNA TV -liittymän aktivoinnin yhteydessä tai Viihde-pakettituotteen mukana.

”Ohjelmakirjasto tulee tarjolle sopivasti juuri kesälomakauden kynnyksellä. Kanavapaketin ja DNA TV:n tilauksesta on nyt entistäkin enemmän iloa lomalaisten liikkuessa eri puolilla Suomea. Lapsiperheet pääsevät nauttimaan ohjelmakirjaston valtavasta lastenohjelmien valikoimasta vaikkapa mökkimatkalla, ja jos sattuu sadepäivä, sarjat ja leffat kulkevat aina mukana missä tahansa”, kertoo johtaja Mikko Saarentaus DNA:lta.

DNA:n kaapeli- ja antenniverkon MTV- ja Viasat-kanavapakettien tilaajat voivat seurata useita pakettiinsa kuuluvia kanavia DNA TV -sovelluksella myös suoratoistona.

DNA toi tarjolle uudet DNA TV -liittymät huhtikuussa. DNA Welho MatkaTV uudistui samassa yhteydessä DNA TV -sovellukseksi. DNA TV on helppo ja joustava tapa saada tv-ohjelmat näkyviin televisioruudun lisäksi myös muille päätelaitteille, kuten tablettiin ja älypuhelimeen. DNA:n helmikuussa 2015 teettämän kyselytutkimuksen mukaan jo yli kolmasosa suomalaisista katsoo televisiota mobiililaitteella. Yhä useammat älypuhelimet ja tabletit hyödyntävät nopeasti laajenevia tehokkaita 4G-verkkoja, mikä takaa laadukkaan katselukokemuksen myös kodin ulkopuolella.

Osana uudistusta DNA:n kanavapaketin tilaaja voi myös seurata tilaamiaan kanavia samalla TV-kortilla sekä antenni- että kaapeliverkossa.

DNA:lla on tällä hetkellä kaikkiaan lähes miljoona televisiopalveluiden asiakasta, kun yhteen lasketaan kaapeli-, antenni- ja mobiili-tv-asiakkaat.

Lue lisää DNA TV:stä: www.dna.fi/dnatv 


Lisätietoja:

Mikko Saarentaus, johtaja, viihdeliiketoiminta, DNA Oy, puh. 044 549 0374, mikko.saarentaus@dna.fi

DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi   

Tietoja julkaisijasta

DNA Oyj
DNA Oyj
PL 10
01044 DNA

http://www.dna.fi
DNA Oy on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe-, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2014 oli 833,5 miljoonaa euroa ja liikevoitto 29,4 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,5 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitteristä @DNA_fi ja Facebookista.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta DNA Oyj

Koululaistutkimus: vanhempien huoli pienten lasten älypuhelimista heräsi – ruutuaikaa rajoitetaan nyt kiihtyvällä tahdilla7.8.2025 09:00:00 EEST | Tiedote

Suurin osa vanhemmista rajoittaa 5–12-vuotiaiden lastensa ​puhelimella viettämää aikaa tavalla tai toisella, selviää DNA:n teettämästä Koululaistutkimuksesta. Siitä huolimatta reilu kolmannes 5–12-vuotiaista viettää puhelimillaan 2–4 tuntia päivässä. Perheissä, joissa lapselle on päätetty hankkia puhelin yhteydenpitoa varten, on entistä useammin päädytty kellopuhelimeen. Kellopuhelimella on helppo rajoittaa lapsen älylaitteilla viettämää aikaa, mutta myös lykätä lapsen oman älylaitteen hankintaa.

School Survey: parents concerned about young children’s smartphone use – screen time is now being restricted at an accelerating rate7.8.2025 09:00:00 EEST | Press release

According to a School Survey commissioned by DNA, most parents limit the amount of time that children aged 5–12 can spend on their phones in one way or another. However, in spite of this, just over a third of 5–12-year-olds spend 2–4 hours a day on their phones. More and more families who want their children to have a phone for contact purposes have decided to get a smartwatch meant for kids. A smartwatch is an easy way to both limit the amount of time a child spends on smart devices and to postpone the purchase of their first smartphone.

DNA:lta jopa 120 miljoonan euron valokuituinvestointi – kaikkien asiakastaloyhtiöiden liittymät uudistetaan vuoteen 2028 mennessä18.7.2025 08:32:00 EEST | Tiedote

DNA toteuttaa laajan kuituinvestoinnin, jossa yhtiö tuo valokuidun kaikkiin nykyisiin asiakastaloyhtiöihin vuoteen 2028 mennessä. Päätös on merkittävä investointi suomalaisen tietoliikenneinfrastruktuurin kehittämiseen. DNA arvioi investointitason yltävän kolmen vuoden aikana jopa yli 120 miljoonaan euroon. Päätös heijastaa DNA:n pitkäjänteistä ja johdonmukaista investointilinjaa kuituverkkoihin.

DNA unveils ambitious 120-million-euro investment in fiber – comprehensive upgrades for all customer housing associations by 202818.7.2025 08:32:00 EEST | Press release

DNA is launching a comprehensive fiber investment plan that will bring fiber optics to all existing customer housing companies by 2028. This decision represents a significant investment in the development of Finnish telecommunications infrastructure. DNA estimates that the investment level exceeds EUR 120 million over the next three years. This decision reflects DNA's long-term and consistent investment strategy in fiber networks.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye