
Avidly kumppanoituu Innovation House Finlandin kanssa ja uudistaa sen brändin
Innovation House Finland on pääomasijoittajista, yrityksistä, startupeista koostettu uudenlainen co-working konsepti, joka yhdistää startupit ja korporaatiot. Sen tavoitteena on rakentaa tulevaisuuden työskentelypaikkaa, jossa ympäristö tukee työhyvinvointia ja uudistumista.
“Yritykset eivät välttämättä tänä päivänä tarvitse enää isoja tiloja vaan enemmänkin yhteisöjä, joissa on helppo rakentaa yhteistyötä ja myyntiä. Startupeille tarjoamme paitsi verkoston, myös yrityksen pyörittämiseen liittyvät palvelut, kertoo Innovation House Finlandin toimitusjohtaja Petra Erätuli-Kola.
Työskentelykulttuuri, joka törmäyttää ideoita ja synnyttää uutta
IHF:n toiminnassa korostuu nimensä mukaisesti uuden luominen.
“Unelmanamme on muuttaa työskentelykulttuuria - luoda paikka missä korostuu kasvu, innostus ja uusien ideoiden törmäyttäminen, sanoo Erätuli-Kola.
Tämä on tärkeä osa myös Avidlyn tulevaisuudenkuvaa. Siksi yhtiöt löysivät nopeasti toisensa ja Avidly valikoitui myös Innovation House Finlandin brändikumppaniksi.
“Näemme, että huomisen markkinoinnissa korostuu yhä vahvemmin yhdessä tekeminen: verkostoissa, erilaisten osaajien kesken ja yhdessä asiakkaan kanssa. Olemme Avidlyssä luoneet läpinäkyviä, vahvasti tulevaisuuteen kiinnittyviä markkinoinnin menetelmiä. Innovation House Finlandin konsepti tuntui meille alusta asti läheiseltä ja innostavalta”, kertoo Avidlyn Creative Innovation Lead Minna Utriainen.
Brändi laajenee kansainvälisille markkinoille
Innovation House Finlandin brändiuudistuksessa on vahva kansainvälinen ulottuvuus. Yhtiö avasi äskettäin toimitilan Singaporeen ja tähtäimessä on kansainvälistyminen edelleen.
“Yhdessä Innovation house Finlandin huipputyyppien kanssa rakennamme kansallisesti ja kansainvälisesti innostavaa, ymmärrettävää ja vetovoimaista business home -konseptia. Urbaanin elämäntyylin tuoma stressi aiheuttaa monenlaisia ongelmia ja kiinnostus omaa hyvinvointia kohtaan on vahvassa kasvussa. Hyvinvointia tukevat työskentelytavat ovat tulevaisuutta, haluamme olla siinä vahvasti mukana.”, sanoo Utriainen.
Lisätietoja:
Minna Utriainen, Creative Innovation Lead, Avidly, puh. +358 40 8344482 minna.utriainen@avidlyagency.com
Petra Erätuli-Kola, CEO, Innovation House Finland, puh. p. +358 40 0415946, petra@ihf.fi
Avainsanat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote
Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain
Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year” for the third year in a row27.1.2022 12:00:00 EET | Press release
Avidly has won for the third consecutive year the prestigious award of Global Partner of the Year in the HubSpot 2021 Impact Awards. The Impact Awards measure HubSpot’s partner agencies’ continuous customer growth and their proficiency and quality of services.
Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin27.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote
Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.
AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release
CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.
Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este23.6.2021 10:32:26 EEST | Tiedote
Itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja johdetaan seuraavat kaksi vuotta Suomesta. AMIN Worldwiden-verkoston EMEA-alueen uusi presidentti Ismo Nikkola lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa.