Avidly Oyj

Avidly uudistaa Hansakorttelin brändiä

Jaa
Turun sydämessä sijaitseva Hansakortteli on valinnut Avidlyn strategiseksi brändikumppanikseen. Avidly vastaa Hansakorttelin brändin ja markkinointikonseptin uudistamisesta, uudistuneen Hansakorttelin lanseerauksesta sekä mediasuunnittelusta.

Hansakorttelissa on käynnissä kauppakeskuksen historian mittavin remontti. Suurin osa töistä valmistuu loppuvuoteen 2019 mennessä. Uusien tilojen ja elämysten lisäksi Hansakortteli on päättänyt uudistaa myös markkinointiaan ja brändiään. Kehittämistyöhön valittiin kilpailutuksen kautta markkinointitoimisto Avidlyn Turun toimisto, joka hyödyntää paikallisten osaajien lisäksi myös kansainvälisiä osaajiaan markkinoinnin suunnittelussa.

”Luovassa tiimissämme on kaupunkilaisia, maalla asuvia, sinkkuja, dinkkuja, lapsiperheellisiä, urheilijoita, nautiskelijoita, kulttuuria rakastavia ja foodieita. Tärkeänä osana Hansakorttelille kehittämää konseptiamme on se, miten kohtaamme jokaisen Hansakorttelin asiakkaan yksilöllisellä tavalla”, Avidlyn Turun toimistoa johtava Maria Flemmich sanoo.

Hansakorttelin markkinointipäällikkö Mirva Laaksonen kertoo, että Avidlyssa vakuutti luovan ratkaisun lisäksi toimiston laaja-alainen osaaminen datan ja digitaalisuuden hyödyntämisestä.

”Pidimme Avidlyn ehdotuksessa erityisesti siitä, että he eivät näe teknologiaa vain asiakaskokemuksen tukena, vaan se tuodaan kaiken tekemisen ytimeen. Haluamme jatkossa uusien ratkaisujen avulla palvella asiakkaitamme ympäri vuorokauden. Tulevaisuudessa hyödynnämme aiempaa enemmän kohdennettua, asiakastietoon perustuvaa markkinointia, missä mobiili ja data ovat merkittävässä asemassa”, Laaksonen kertoo.

Alueen ainoa aidosti urbaani toimija

Flemmichin ja Laaksosen mukaan tulevaisuuden kauppakeskukset ovat kokemuksellisia kohtaamispaikkoja, joissa viihdytään, testataan ja opastetaan.

”Haluamme rakentaa Hansakorttelin brändistä rohkean. Hansakortteli on alueemme toimijoista ainoa, joka voi aidosti tarjota urbaanin kauppakeskuselämyksen”, Avidlyn Turun toimistoa johtava Maria Flemmich toteaa.

”Kuluttajatutkimuksemme ovat osoittaneet, että Hansakorttelilla on merkittävä asema varsinaissuomalaisten elämässä, mutta samalla he odottavat juuri heille räätälöityjä ratkaisuja. Uuden markkinointiviestinnän avulla haluamme huomioida eri asiakasryhmiämme yhä paremmin, tarjontaa ja kokemuksia myöden”, Laaksonen valaisee.

Hansakortteli aikoo satsata markkinoinnissaan yhä vahvemmin sosiaaliseen mediaan.

”Sosiaalisessa mediassa näkyvyys taataan nykyään esimerkiksi suunnittelemalla Instagram-kelpoisia tiloja”, Flemmich kertoo.

Hansakorttelin uudistunutta markkinointiviestintää päästään ensimmäisen kerran näkemään syksyllä alkavassa kampanjassa.

Lisätiedot:

  • Mirva Laaksonen, markkinointipäällikkö, Hansakortteli, p. 044 2869 791, s-posti: mirva.laaksonen@hansakortteli.fi
  • Maria Flemmich, Head of Operations, Avidly, p. 044 319 0037, s-posti: maria.flemmich@avidlyagency.com

Avainsanat

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye