Avidly Oyj

Jarkko Vepsäläinen nimitetty Avidlyn mainonta- ja brändiliiketoiminnan johtajaksi

Jaa
Jarkko Vepsäläinen on nimitetty markkinoinnin palvelutoimisto Avidlyn liiketoimintajohtajaksi sekä Suomen johtoryhmän jäseneksi. Hän siirtyy Avidlyyn Promotion Point Northin toimitusjohtajan paikalta.

Ennen Avidlyä Vepsäläinen on työskennellyt myös mm. Dagmarin luovana johtajana ja strategina sekä Nordic Morning -konserniin kuuluvan sisältötoimisto Sitruksen johtajana. Vepsäläisellä on vahva tausta luovan työn mahdollisuuksien vahvistamisessa sekä digitaalisuudessa.

“Haluamme olla asiakkaiden paras luova ja digitaalinen markkinoinnin kumppani. Jarkossa yhdistyvät erinomaisella tavalla luovuus, business-osaaminen sekä digitaalinen ajattelu. Persoonana hän on kehittävä jai idearikas henkilö”, sanoo Avidlyn operatiivinen johtaja Teea Björklund.

Avidlyssä Vepsäläisen vastuualueena on mainonta- ja brändiliiketoiminnan palvelualueen myynti ja kehittäminen. Vepsäläisen houkutteli taloon Avidlyn monipuolinen osaaminen sekä kansainvälisen kasvuyhtiön mahdollisuudet.

“Markkinointi on edelleen nopein tapa luoda muutosta ja kasvua. Kompleksisessa, toimintaympäristössä brändin merkitys rakennetaan kuitenkin yhä laajemmalla skaalalla. Markkinoinnin, viestinnän ja myynnin on vaikutettava samaan suuntaan, brändin merkitystä vahvistaen”, sanoo Vepsäläinen.

Vepsäläisen tiimissä työskentelevät Helsingin suunnittelijat, studio sekä osa asiakkuusjohdosta. Työssään Vepsäläinen painottaa erityisesti yhteistyön merkitystä ja luovuuden tuomista kaikkialle organisaatioon.

“Juuri eri osaamisalueiden ketterä ja saumaton yhdistäminen on yksi Avidlyn kiistattomista vahvuuksista. Luovuus kasvaa luottamuksen ilmapiiristä; sellaisesta, jossa ihmiset ovat valmiita lähtemään muutokseen mukaan ja tekemään yhteistyötä sekä keskenään että asiakkaan kanssa.”

Markkinoinnin tulevaisuus tulee entistä enemmän tekojen kautta, uskoo Vepsäläinen. Merkityksellisyys on se, joka erottaa menestyvät ja kasvavat brändit muista.

“Brändien tulee entistä enemmän kyetä luomaan asiakkailleen aitoa arvoa ja merkitystä. Sitä luodaan vain ryhtymällä sanoista tekoihin. Yhä useammin se tapahtuu digitaalisesti.”

Lisätietoja
Teea Björklund, puh. +358 50 384 2653, teea.bjorklund@avidlyagency.com
Jarkko Vepsäläinen, puh.+358 44 5525011, jarkko.vepsalainen@avidlyagency.com

Avainsanat

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye