
Avidly nimetty Elite HubSpot -kumppaniksi
“Kun perustimme Avidlyn vuonna 2018, yksi tavoitteistamme oli tulla maailman parhaaksi HubSpot-toimistoksi. Nousumme HubSpotin Elite-kumppaniksi on todiste siitä, että olemme selkeästi oikealla polulla. Olemme perustaneet kansainvälisen palvelutoimiston, joka pystyy kattavasti palvelemaan paikallisten markkinoiden asiakkaita sekä toimimaan kansainvälisten yritysten vahvana kumppanina. Olemme luonnollisesti hyvin innoissamme siitä, että olemme nyt virallisesti maailman taitavimpien HubSpot-kumppanien kärkiliigassa“, kertoo Avidlyn Inbound-liiketoiminnan Suomen maavastaava Henri Pallonen.
Palkittu paneutumisesta ja kokemuksesta
HubSpot on selvä markkinajohtaja markkinoinnin automaatiossa. Hubspot Partner -ohjelman tarkoitus on taata asiakkaiden menestys alustalla, joka toimii yritysten kasvutyökaluna tehostaen markkinointia, myyntiä ja palvelua. Maailmanlaajuisesti kumppanitoimistoja on jo yli 4200. Porrastusohjelmassa jokaisen kumppanin taso muodostuu paneutumisesta ja kokemuksesta. Taso perustuu siihen, kuinka monta HubSpot-lisenssiä kumppani myy, ja kuinka montaa jatkuvaa HubSpot-asiakasta se palvelee.
HubSpot ja sen yhteistyökumppanit ovat viime vuosina kokeneet merkittävää kasvua ja kehitystä. Siksi HubSpot esitteleekin nyt uuden Elite-tason kumppaniohjelman, joka on omistettu selvästi kärjessä oleville toimistoille. Tähän asti korkein taso on muodostunut 84 Diamond-kumppanista. Nyt Avidly on noussut Elite-tason kumppaniksi neljän muun toimiston kanssa.
Mahdollisuus auttaa asiakkaita entistä paremmin
Yhtenä HubSpotin sitoutuneimpia kumppaneita, Avidly toimii tiiviissä yhteistyössä HubSpotin johto- ja kehitystiimien kanssa. Avidlyn Head of Strategic Partnerships, Jeppe Houman Nyrup on ollut vuodesta 2017 jäsenenä HubSpot-kumppaneiden ohjausryhmässä, jota Hubspot käyttää valittujen kumppaneiden sparrauksessa.
Avidlyn asema kumppaniyhteisössä tuo asiakkaille ainutlaatuisia etuja, Jeppe Houman Nyrup avaa:
“Kokomme takia saamme HubSpotilta paljon huomiota, mikä tuo asiakkaillemme monia etuja. Pystymme muun muassa auttamaan asiakkaitamme tehokkaammin pääsemällä käsiksi uusiin toimintoihin ensimmäisten joukossa sekä vaikuttamaan HubSpotin tuotekehitykseen ja tuomaan asiakkaidemme tarpeita esiin.”
Avidlystä
Avidly on Suomen suurin ja monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto, joka on samalla sekä valtakunnallinen että paikallinen. Olemme myös Euroopan suurin Inbound-markkinoinnin toimisto ja maailman suurin HubSpot-kumppani.
Avidly palvelee asiakkaitaan HubSpot alustalla mahdollisimman monipuolisesti niin markkinoinnissa, myynnissä kuin palveluissakin. Avidly syntyi vuonna 2018 yritysfuusiona neljästä Hubspot Diamond -kumppanista: Zeeland Familysta (Suomi), Doideasta (Ruotsi), Katalysatorista (Tanska) ja Inbound Norwaysta (Norja). Avidly osti myös saksalaisen NP Solutions -yrityksen osaksi yhtiötä.
Avidly koostuu kahdesta liiketoiminta-alueesta: markkinointipalveluista, jotka toimivat Suomesta käsin sekä kansainvälisestä Inbound-markkinoinnista ja -myynnistä, joka johtaa Hubspot-kumppanuutta. Avidlylaisia on yhteensä noin 250.
Lisätietoja:
Henri Pallonen, Inbound-liiketoiminnan Suomen maavastaava, Avidly, p. 050 3236 146, henri.pallonen@avidlyagency.com
Avainsanat
Tietoja julkaisijasta
Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote
Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain
Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year” for the third year in a row27.1.2022 12:00:00 EET | Press release
Avidly has won for the third consecutive year the prestigious award of Global Partner of the Year in the HubSpot 2021 Impact Awards. The Impact Awards measure HubSpot’s partner agencies’ continuous customer growth and their proficiency and quality of services.
Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin27.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote
Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.
AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release
CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.
Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este23.6.2021 10:32:26 EEST | Tiedote
Itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja johdetaan seuraavat kaksi vuotta Suomesta. AMIN Worldwiden-verkoston EMEA-alueen uusi presidentti Ismo Nikkola lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa.