Avidly Oyj

Avidly nimetty Elite HubSpot -kumppaniksi

Jaa
Avidly on ansioitunut HubSpotin yhteistyöohjelman kärkeen Elite HubSpot -tasolle muiden johtavien kumppanitoimistojen kanssa. Kokonaisuudessaan vain kuusi toimistoa maailmassa on noussut HubSpotin Elite-tason kumppaniksi. Näistä vain kolme sijaitsee Euroopassa.

“Kun perustimme Avidlyn vuonna 2018, yksi tavoitteistamme oli tulla maailman parhaaksi HubSpot-toimistoksi. Nousumme HubSpotin Elite-kumppaniksi on todiste siitä, että olemme selkeästi oikealla polulla. Olemme perustaneet kansainvälisen palvelutoimiston, joka pystyy kattavasti palvelemaan paikallisten markkinoiden asiakkaita sekä toimimaan kansainvälisten yritysten vahvana kumppanina. Olemme luonnollisesti hyvin innoissamme siitä, että olemme nyt virallisesti maailman taitavimpien HubSpot-kumppanien kärkiliigassa“, kertoo Avidlyn Inbound-liiketoiminnan Suomen maavastaava Henri Pallonen

Palkittu paneutumisesta ja kokemuksesta

HubSpot on selvä markkinajohtaja markkinoinnin automaatiossa. Hubspot Partner -ohjelman tarkoitus on taata asiakkaiden menestys alustalla, joka toimii yritysten kasvutyökaluna tehostaen markkinointia, myyntiä ja palvelua. Maailmanlaajuisesti kumppanitoimistoja on jo yli 4200. Porrastusohjelmassa jokaisen kumppanin taso muodostuu paneutumisesta ja kokemuksesta. Taso perustuu siihen, kuinka monta HubSpot-lisenssiä kumppani myy, ja kuinka montaa jatkuvaa HubSpot-asiakasta se palvelee.

HubSpot ja sen yhteistyökumppanit ovat viime vuosina kokeneet merkittävää kasvua ja kehitystä. Siksi HubSpot esitteleekin nyt uuden Elite-tason kumppaniohjelman, joka on omistettu selvästi kärjessä oleville toimistoille. Tähän asti korkein taso on muodostunut 84 Diamond-kumppanista. Nyt Avidly on noussut Elite-tason kumppaniksi neljän muun toimiston kanssa.

Mahdollisuus auttaa asiakkaita entistä paremmin

Yhtenä HubSpotin sitoutuneimpia kumppaneita, Avidly toimii tiiviissä yhteistyössä HubSpotin johto- ja kehitystiimien kanssa. Avidlyn Head of Strategic Partnerships, Jeppe Houman Nyrup on ollut vuodesta 2017 jäsenenä HubSpot-kumppaneiden ohjausryhmässä, jota Hubspot käyttää valittujen kumppaneiden sparrauksessa.

Avidlyn asema kumppaniyhteisössä tuo asiakkaille ainutlaatuisia etuja, Jeppe Houman Nyrup avaa:

“Kokomme takia saamme HubSpotilta paljon huomiota, mikä tuo asiakkaillemme monia etuja. Pystymme muun muassa auttamaan asiakkaitamme tehokkaammin pääsemällä käsiksi uusiin toimintoihin ensimmäisten joukossa sekä vaikuttamaan HubSpotin tuotekehitykseen ja tuomaan asiakkaidemme tarpeita esiin.”

Avidlystä

Avidly on Suomen suurin ja monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto, joka on samalla sekä valtakunnallinen että paikallinen. Olemme myös Euroopan suurin Inbound-markkinoinnin toimisto ja maailman suurin HubSpot-kumppani.

Avidly palvelee asiakkaitaan HubSpot alustalla mahdollisimman monipuolisesti niin markkinoinnissa, myynnissä kuin palveluissakin. Avidly syntyi vuonna 2018 yritysfuusiona neljästä Hubspot Diamond -kumppanista: Zeeland Familysta (Suomi), Doideasta (Ruotsi), Katalysatorista (Tanska) ja Inbound Norwaysta (Norja). Avidly osti myös saksalaisen NP Solutions -yrityksen osaksi yhtiötä.

Avidly koostuu kahdesta liiketoiminta-alueesta: markkinointipalveluista, jotka toimivat Suomesta käsin sekä kansainvälisestä Inbound-markkinoinnista ja -myynnistä, joka johtaa Hubspot-kumppanuutta. Avidlylaisia on yhteensä noin 250.

Lisätietoja: 

Henri Pallonen, Inbound-liiketoiminnan Suomen maavastaava, Avidly, p. 050 3236 146, henri.pallonen@avidlyagency.com

Avainsanat

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye