Is Good News

Skandinaavijätin edustus Parlokille

Raskaan kaluston päällirakentajat saavat jatkossa komponentit yhdeltä ovelta. Sopimus Bevolan kanssa kasvattaa suomalaistukun valikoimaa noin 3000 nimikkeellä.
Lahden varastolta toimitetaan kuorma-autojen varaosia ympäri maata jopa seuraavaksi päiväksi.

Raskaan kaluston komponenttien tekninen tukkukauppa Parlok Trading Oy on tehnyt sopimuksen Skandinaviassa toimivan Bevolan kanssa.

Parlokille siirtyy Bevolan koko tuotevalikoiman edustus sekä Suomessa että Baltian maissa, lukuunottamatta kuorma-autojen ja perävaunujen akseleita.

”Asiakkaat saavat hankittua tuotteet yhdestä paikasta suomalaiselta toimittajalta, tutuilta asiantuntevilta myyjiltä”, luonnehtii Parlok Tradingin liiketoimintajohtaja Jari Nygård sopimuksen merkitystä asiakkaille.

Varastotuotteet Lahden varastolta toimitetaan asiakkaille seuraavaksi päiväksi ja tilaustuotteet kulkevat perille viikossa.

Tiiliskiven paksuisen katalogin verran lisää komponentteja

”Aiemmin ostokomponenttien määrä nimikkeissämme on ollut noin neljännes. Sopimuksen myötä valikoimamme kattavuus siirtyy kokonaan uudelle tasolle", Jari Nygård sanoo.

Perinteitä kunnioittavalla alalla on edelleen käytössä tuotekatalogit. Bevolan tuotekatalogin 620 sivua kertonee syntyneen sopimuksen laajuudesta. Parlokin tuotevalikoima lisääntyy useilla tuhansilla komponenteilla.

”Olemme todella iloisia tästä yhteistyöstä ja odotamme innolla, mitä voimme yhdessä saavuttaa”, Bevolan kansainvälisen myynnin myyntipäällikkö Freddy Hansen kommentoi kumppanuutta.

”Olimme hakeneet luotettavaa yhteistyökumppania voidaksemme palvella asiakkaitamme entistä monipuolisemmin. Bevolan laadukkaat tuotteet ovat hyvin tunnettuja maailmanlaajuisesti”, Jari Nygård lisää.

Vuonna 1968 perustettu Bevola on pohjoismainen raskaan kaluston ajoneuvokomponenttien toimittaja. Yrityksen päätoimipaikka sijaitsee Tanskassa ja muut toimipaikat ovat Norjassa sekä Ruotsissa. Yhtiö työllistää sata työntekijää.

Bevolan Tanskassa sijaitseva tuotantolaitos valmistaa TÜV-hyväksyttyjä tuotteita. Mittavalla 6500 tuotteen valikoimallaan Bevola on merkittävä raskaan kaluston komponenttien toimittaja Pohjoismaissa.

Parlok Oy Ab on suomalainen vuonna 1959 perustettu lokasuojia ja roiskeenestojärjestelmiä valmistava yritys.

Tytäryhtiö Parlok Trading Oy on raskaan ajoneuvokaluston komponenttien tekninen tukkukauppa, jonka tuotteet on suunniteltu pohjoisen vaativiin sääolosuhteisiin.

Jari Nygård
Business Director
jari.nygard@parlok.fi

Freddy Hansen
International Sales Manager
freddy.hansen@bevola.no

Kuvat

Lataa
Bevola on merkittävä pohjoismainen raskaan kaluston ajoneuvokomponenttien toimittaja.
Lataa

Is Good News
Vesijärvenkatu 2

0503607500http://isgoodnews.fi

Tekniikkaan, talouteen ja hyvinvointiin erikoistunut viestintätoimisto.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Is Good News