Osuuskauppa Keskimaa

Osuuskauppa Keskimaa ehdolla valtakunnallisessa vuoden yhteisöllisyysteko 2021 -kilpailussa

Jaa
Osuuskauppa Keskimaa on ehdolla vuoden yhteisöllisyysteko 2021 -kilpailussa, jossa Oikotien Vastuullinen työnantaja -kampanja palkitsee työelämän parhaan yhteisöllisyysteon. Keskimaa on ollut edelläkävijänä ottamassa käyttöön ja kehittämässä sisäisen viestinnän Workplace-palvelua S-ryhmässä. Tänä vuonna kymmenen työnantajaa kilpailee palkinnosta. Voittaja julkistetaan 9.12.2021, äänestysaikaa on 24.11.2021 saakka.
Osuuskauppa Keskimaan sisäisen somekanavan, Workplacen, kautta tavoitetaan helposti koko Keskimaan henkilökunnan eli lähes 2000 keskimaalaista. Se on erittäin tärkeä viestinnän työväline yhteisöllisyyden lisäämisessä ja ylläpitämisessä.  Kuva: Kristiina Tammitie
Osuuskauppa Keskimaan sisäisen somekanavan, Workplacen, kautta tavoitetaan helposti koko Keskimaan henkilökunnan eli lähes 2000 keskimaalaista. Se on erittäin tärkeä viestinnän työväline yhteisöllisyyden lisäämisessä ja ylläpitämisessä. Kuva: Kristiina Tammitie

-ryhmällä on käytössä lähes 40 000 työntekijää yhdistävä sisäinen sosiaalisen median palvelu Workplace. Osuuskauppa Keskimaa on ollut S-ryhmän osuuskaupoista tämän Facebookin palveluihin lukeutuvan uudenlaisen, yhteisöllisyyttä ja keskustelua tukevan työnantajaviestinnän pilotoija ja kärkikehittäjiä.

Keskimaan henkilökunta on ottanut palvelun ilolla vastaan ja etenkin korona-aikana se on osoittanut voimansa. Keskimaalla on Workplace-palvelussa 380 erilaista ryhmää, joissa on viimeisen kuukauden aikana tehty 2942 julkaisua eli lähes 100 julkaisua päivässä. Julkaisuja on kommentoitu 4359 kertaa ja niihin on reagoitu 13674 kertaa eli palvelu on lunastanut paikkansa päivittäisenä työkaluna.

− Workplace on otettu Keskimaalla käyttöön ensimmäisten osuuskauppojen joukossa vuonna 2018 ja tänä päivänä ei uskaltaisi edes ajatella työelämää ilman sisäistä somea, jonka kautta tavoitat helposti niin kokin Viitasaaren ABC:lta, Prisman myyjän Jyväskylästä, tarjoilijan Amarillosta, Multian Salen myymäläpäällikön kuin toimitusjohtajankin. Etenkin näin korona-aikana Workplace on osoittanut vahvuutensa, kun on nopeasta pitänyt tavoittaa koko henkilökunta muun muassa muuttuvien koronaohjeistuksien vuoksi, toteaa sisäisestä viestinnästä vastaava Keskimaan viestintä- ja markkinointijohtaja Noora Luoma.

Yhteisöllisyydestä kertoo myös se, että reagoiduimmat ryhmät ovat Keskimaa avoin keskustelu sekä Keskimaa kaikki, joihin kuuluu koko Keskimaan henkilökunta eli lähes 2000 keskimaalaista. Koko ylin johto, toimitusjohtajan viikoittaista videokatsausta myöten, on hyvin sitoutunut keskinäiseen vuorovaikutukseen yhteisessä somessa.

− Meille keskimaalaisille yhteisöllisyys on arjen voimavara, onhan yksi arvoistammekin #yhdessä. Workplace eli yhteinen somealustamme on erittäin tärkeä keino yhteisöllisyyden lisäämisessä ja ylläpitämisessä. Meidän henkilökuntamme on ottanut tämän työvälineen todelliseen tehokäyttöön, ja arki (ja myös juhla) olisi kovin erilaista ilman sitä! Olen kiitollinen kaikille keskimaalaisille uuden viestinnän tavan ja yhteisen kulttuurin rakentamisesta omien päivittäisten tekojen kautta, kiittelee Keskimaan henkilöstöjohtaja Kaisamaria Thusberg.

Lisäksi arjen vuorovaikutuksen kulmakivi ovat henkilöstön yhteiset, toimipaikkakohtaiset keskusteluryhmät, joissa rakennetaan sekä keskimaalaisuutta, tiimihenkeä että ratkaistaan arjen pieniä tai vähän suurempia haasteita.

Osuuskauppa Keskimaan lisäksi yhteisöllisyysteosta kilpailee tänä vuonna yhdeksän muuta yritystä. Muita ehdolla olevia yrityksiä ovat JYSK, Visma, Lidl, Gofore, DNA, Analyse2, Destia, Wärtsilä ja KEVA. Ehdolla olevia yrityksiä voi äänestää 24.11.2021 asti osoitteessa:
https://tyopaikat.oikotie.fi/aanesta-vuoden-2021-tyoelaman-yhteisollisyysteko

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Osuuskauppa Keskimaan sisäisen somekanavan, Workplacen, kautta tavoitetaan helposti koko Keskimaan henkilökunnan eli lähes 2000 keskimaalaista. Se on erittäin tärkeä viestinnän työväline yhteisöllisyyden lisäämisessä ja ylläpitämisessä.  Kuva: Kristiina Tammitie
Osuuskauppa Keskimaan sisäisen somekanavan, Workplacen, kautta tavoitetaan helposti koko Keskimaan henkilökunnan eli lähes 2000 keskimaalaista. Se on erittäin tärkeä viestinnän työväline yhteisöllisyyden lisäämisessä ja ylläpitämisessä. Kuva: Kristiina Tammitie
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Osuuskauppa Keskimaa
Osuuskauppa Keskimaa
Ahjokatu 7
40320 JYVÄSKYLÄ

010 767 3000http://www.keskimaa.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Osuuskauppa Keskimaa

ABC Joutsan uudistettu latausasema avataan juhannusliikenteeseen – Keski-Suomen toivotuin suurteholatausasema avataan ABC Hirvaskankaalle heinäkuussa18.6.2025 13:55:00 EEST | Tiedote

ABC Joutsan latausaseman tehon megawattiluokkaan nostava uudistus on valmistunut juhannusliikenteeseen. Osana uudistusta Joutsan latausasemalla otetaan käyttöön energiavarasto eli akusto, joka mahdollistaa sähkön varastoinnin huippukuormien tasaukseen. Samaan aikaan ABC Hirvaskankaalla valmistaudutaan Keski-Suomen suurimman suurteholatausaseman avaukseen heinäkuun alussa. Hirvaskankaan suurlatausasema rakentuu kahdessa vaiheessa, joista ensimmäinen vaihe avataan kesäliikenteeseen heinäkuun aikana.

Mestarin Herkun uudistus vahvistaa keskustan vetovoiman kasvua12.6.2025 10:32:34 EEST | Tiedote

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkarilla sijaitsevan Mestarin Herkun keväällä alkanut uudistusprojekti on saatu päätökseen. Uudistuksen ensisijaisena tavoitteena oli parantaa asioinnin sujuvuutta ja raikastaa myymälämiljöötä ajanmukaiseksi. Myymälän ilmettä ja asiakaskiertoa on tehostettu muokkaamalla käytävälinjoja sekä lisäämällä uusia opasteita. Lisäksi uutena palveluna käyttöön on otettu ruoan verkkokaupan pikatoimitukset. Mestarin Herkun uudistus vahvistaa osaltaan Jyväskylän keskustan vetovoimaa keskusta-alueen palveluiden kehittämisen myötä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye