BURGER KING® saapuu vihdoin Rovaniemelle

Uusi, kauan odotettu ravintola avaa ovensa keskustan Koskikadulla loppuvuoden 2022 aikana.

Aidolla liekillä grillatut hampurilaiset saapuvat viimein myös Rovaniemelle, kun BURGER KING® avaa ensimmäisen ravintolansa pohjoisen pääkaupunkiin. Pitkään saapuvaksi odotettu Rovaniemen BURGER KING® avaa ovensa osoitteessa Koskikatu 24 vielä loppuvuoden 2022 aikana.

”Olemme todella innostuneita päästessämme aloittamaan yhteistyön BURGER KING® -ketjun kanssa täällä Rovaniemellä. Vaikka meillä on laajaa aiempaa kokemusta pikaruokaravintoloista, kruunaa tämä mahdollisuus kaikki toiveemme tällä saralla. Toivotamme tulevat asiakkaamme tervetulleiksi nauttimaan hyvästä ruoasta aivan kaupungin ydinkeskustassa sijaitsevaan liiketilaamme”, iloitsevat Rovaniemen BURGER KING® -ravintolayrittäjät Kazem ja Mojtaba Rajabi.

”Suomalaiset ovat ottaneet liekillä grillatut, asiakkaan makuun valmistetut hampurilaiset sekä muut herkulliset tuotteemme omikseen ja niiden perään on kyselty paljon myös pohjoisen suunnalta. Olemme iloisia, kun pääsemme vastaamaan asiakkaidemme toiveisiin ja avaamaan kovasti odotetun ravintolan Rovaniemelle”, kertoo Burger Kingin Suomen ketjujohtaja Siru Kalpio.

Rovaniemelle avautuva BURGER KING® on ketjun Suomen 63. ravintola. Rollon oman Kingijengin rekrytointi on jo täydessä vauhdissa, mutta kiinnostuneet työnhakijat ehtivät vielä mukaan: haussa on jopa 50–60 työntekijän palveluhenkinen ja innokas tiimi. Vapaamuotoisen hakemuksen voi lähettää sähköpostiosoitteeseen: rovaniemi@burgerkingrovaniemi.fi.

Kaupungin keskustassa sijaitsevassa ravintolassa tulee olemaan yhteensä noin 110 asiakaspaikkaa. Ravintolan tarkasta avaamisajankohdasta ilmoitetaan myöhemmin.

Lisätiedot:
Siru Kalpio, ketjujohtaja,
Restel Fast Food Oy / BURGER KING®

Työhakemukset:
rovaniemi@burgerkingrovaniemi.fi

Vuonna 1954 perustettu BURGER KING® on maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju, jonka ravintoloissa syö maailmanlaajuisesti noin 12 miljoonaa herkuttelijaa päivittäin. Hampurilaisravintolat tunnetaan liekillä grillatuista hampurilaispihveistä ja herkuista, jotka valmistetaan aina tilauksesta. Klassikkotuote, WHOPPER®-hampurilainen, on valmistettu muuttumattomalla reseptillä jo vuodesta 1957. www.burgerking.fi

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan konserni, johon kuuluu noin 200 ravintolaa työllistäen noin 2 200 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Ísey Skyr Bar-, HelmiSimpukka-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat, Classic pizza ja Makaronitehdas.

Whopper ja taco saman katon alla – Burger King ja Taco Bell löytyvät pian myös Espoon Finnoosta2.11.2021 09:00:00 EET | Ilmoitus

Burger King ja Taco Bell -pikaruokaravintolaketjut lyövät hynttyyt yhteen ja löytyvät keväällä 2022 samasta osoitteesta Espoon Finnoosta. Uudessa ravintolassa näkyy myös ensimmäistä kertaa kokonaisuudessaan Burger Kingin uudistunut brändi-ilme. Erikoisuutena ravintolassa on autokaistapalvelu, jossa asiakas voi tehdä tilauksen molempien ravintoloiden tuotevalikoimasta ja tilaus tuodaan parkkiruudulle asti.