Porvoon Kirjakeskus Oy

NIMITYS: Jaakko Hilke Porvoon Kirjakeskuksen liiketoimintajohtajaksi

Jaakko Hilke on nimetty Porvoon Kirjakeskus Oy:n liiketoimintajohtajaksi. Hilke aloittaa tehtävässään välittömästi.
Jaakko Hilke aloittaa Porvoon Kirjakeskuksen liiketoimintajohtajana. Kuva: Janne Westerlund, 624.fi

Jaakko Hilke siirtyy liiketoimintajohtajaksi Porvoon Kirjakeskuksen emoyhtiön Booky.fi:n kehitysjohtajan tehtävästä, jossa hänen vastuullaan on ollut muun muassa Porvoon Kirjakeskuksen järjestelmäkehitys. Hilke on työskennellyt konsernin palveluksessa vuodesta 2009 alkaen ja Porvoon Kirjakeskuksessa vuosina 2013–2019.

“Porvoon Kirjakeskus on perinteikäs logistiikkatalo, joka on käynyt läpi suuria muutoksia viime vuosina. Keskitymme nyt kehittämään ydinprosesseja jotta voimme jatkossakin palvella asiakkaitamme tehokkaasti ja laadukkaasti”, kertoo Hilke.

”Haluamme kehittää logistiikkakeskuksen prosessit huippuunsa ja palvella asiakkaita entistäkin paremmin. Toimialan tuntemus ja innovatiivinen asenne on tässä erityisen merkityksellistä. Olemme tyytyväisiä, että saamme Hilkkeestä tähän työhön jatkajan. Hilke tuntee Porvoon Kirjakeskuksen ja sen liiketoiminnan jo pitkältä ajalta,  joten valinta oli meille helppo”, sanoo yhtiön hallituksen puheenjohtaja  Antti Ypyä.

Lisätiedot

Porvoon Kirjakeskus Oy, liiketoimintajohtaja Jaakko Hilke, jaakko.hilke@kirjakeskus.fi, puh. 040 562 1596

Booky Group, viestintäjohtaja Vilja Kujanpää, vilja.kujanpaa@bookygroup.fi, puh. 040 755 3319

Kuvat

Jaakko Hilke, kuva: Janne Westerlund, 624.fi

Porvoon Kirjakeskus Oy
Teollisuustie 4
06150 Porvoo

020 166 2222http://www.kirjakeskus.fi/

Porvoon Kirjakeskus Oy on logistiikkakeskus, joka tarjoaa yrityksille jakelu-, varastointi- ja tilauspalveluita. Sen asiakkaita ovat muun muassa verkkokaupat.

Porvoon Kirjakeskus on suomalainen perheyritys ja osa Booky Groupia, johon kuuluvat myös Booky.fi Oy, Suomen kirjastopalvelu Oy ja Ostinato Oy.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Porvoon Kirjakeskus Oy