Porvoon Kirjakeskus Oy

Porvoon Kirjakeskukselle Ekokompassi-sertifikaatti

Porvoon Kirjakeskus Oy:lle on myönnetty Ekokompassi-sertifikaatti. Sertifikaatti on tunnustus tehdylle ympäristötyölle. Se kertoo, että logistiikkakeskuksessa keskitytään olennaiseen: juuri niihin asioihin, joilla on yhtiön toiminnassa suurin vaikutus ympäristöön.

Ekokompassi_logo

Ympäristötyö on osa Porvoon Kirjakeskuksen toimintaa ja sitä johtaa liiketoimintajohtaja Jaakko Hilke

“Haluamme vaikuttaa ympäristön kuormituksen vähenemiseen omalla toiminnallamme. Ympäristötyömme pohjautuu kerättyyn tietoon. Edistämme ympäristön hyvinvointia myös kertomalla ympäristövaikutuksista sekä henkilöstölle että asiakkaille ja sidosryhmille”, kertoo Hilke.

Porvoon Kirjakeskuksen ympäristöohjelma keskittyy jätteiden, käytetyn pakkausmateriaalin, kiinteistön energian ja kuljetusten kartoittamiseen sekä toiminnan kehittämiseen kerätyn tiedon ohjaamana. Myös asiakkaan valintojen tukeminen on tärkeää. Kannustamme minimoimaan Porvoon Kirjakeskukseen saapuvan tavaran pakkaamiseen käytettyä pakkausmateriaalia, ja käyttämään ympäristöystävällisiä ja kierrätettäviä materiaaleja.

Porvoon Kirjakeskus Oy on logistiikkakeskus, joka tarjoaa yrityksille jakelu-, varastointi- ja tilauspalveluita. Sen asiakkaita ovat muun muassa verkkokaupat.

Porvoon Kirjakeskus on suomalainen perheyritys ja osa Booky Groupia, johon kuuluvat myös Booky.fi Oy, Suomen kirjastopalvelu Oy ja Ostinato Oy.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Porvoon Kirjakeskus Oy