S-Pankki Oyj

S-Pankin Metsä-live kutsuu rauhoittumaan luonnon äärelle

Jaa
Nyt on hyvä hetki hieraista havut silmiltä ja nähdä metsä puilta. S-Pankki kutsuu kaikki mukaan ainutlaatuiselle matkalle suomalaisen metsän sydämeen ja käynnistää Metsä-live-lähetyksen. Tempauksen tavoitteena on herättää kiinnostusta ja kasvattaa tietoisuutta suomalaisten metsien arvosta.
Hirvi metsässä
Hirvi metsässä

S-Pankin suora Metsä-live-lähetys tarjoaa mahdollisuuden todistaa suomalaisen metsän kasvua ja hyvinvointia slow-tv:n keinoin. Slow-tv (suom. hidas televisio) on rauhallisia ja pitkäkestoistoisia tapahtumia kuvaava televisio-ohjelmien lajityyppi, jossa kuvataan esimerkiksi junamatkoja tai luontoa. Sen tarkoituksena on tarjota katsojille mahdollisuus rentoutua. Metsä-live-lähetyksen tavoitteena on herättää kiinnostusta ja tietoisuutta suomalaisten metsien arvosta, ainutlaatuisuudesta ja tärkeydestä. Metsät ovat yksi maamme suurista aarteista.

Samalla lähetys kannustaa katsojia liikkumaan ja nauttimaan lähiympäristönsä helmistä, sillä parhaimmillaan metsän kauneus ja rauha näyttäytyvät paikan päällä koettuna. Kiireisimmille Metsä-live avaa kurkistusikkunan metsän keskelle ajasta ja paikasta riippumatta. Se antaa mahdollisuuden pysähtyä hetkeksi luonnon äärelle todistamaan sen hiljaista voimaa rauhallisella sekä kiireettömällä tavalla.

”Haluamme tarjota mahdollisuuden tutustua metsän saloihin ja ihailla sen jylhyyttä ja kauneutta. Jos ei pääse itse luonnon helmaan arjen keskellä, metsän rauhoittavasta vaikutuksesta voi nauttia kiireettömästi esimerkiksi etätyöpäivän lomassa”, kertoo S-Pankki Metsä -erikoissijoitusrahaston rahastonhoitaja Timo Hakulinen.

Metsä-liven kamera on sijoitettu S-Pankki Metsä -rahaston omistamaan metsään. Rauhallinen kuvauspaikka on valittu huolellisesti, jotta kuvaaminen tai laitteisto ei häiritse luontoa tai metsän eläimiä tai niiden elinpiiriä. Kameran käyttö ei aiheuta häiritsevää ääntä tai muita häiriöitä, jotka voisivat vaikuttaa luonnon rauhaan ja tasapainoon.

“Lähetyksessä on todistetusti mahdollisuus nähdä muutakin kuin tuulessa huojuvaa puustoa. Kameralle on ehtinyt tallentua jo naarashirvi päiväkävelyllä”, Hakulinen kertoo. Katsojat voivat jakaa omia havaintojaan metsän eläimistä sosiaalisessa mediassa #metsälive-aihetunnisteella.

Metsän kasvua sekä sen elämää voi seurata suoratoistona S-Pankin Metsä-live-verkkosivuilla.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Hirvi metsässä
Hirvi metsässä
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

S-Pankki Oyj
S-Pankki Oyj
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

https://www.s-pankki.fi

S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta S-Pankki Oyj

S-Banken lanserar ett nytt reklamkoncept för varumärket – Finlands mest okomplicerade bank uppfyller dagens kundförväntningar11.8.2025 09:24:04 EEST | Pressmeddelande

S-Banken lanserar en ny reklamkampanj för varumärket idag 11.8. I centrum för kampanjen står den fiktiva karaktären Per Tieeri. Med den lite humoristiska kampanjen vill S-Banken berätta för sina kunder att man vill vara Finlands mest okomplicerade bank. Att S-Banken är okomplicerad visar sig bland annat i bankens förmåga att förstå kundernas behov och erbjuda lättanvända och högkvalitativa digitala tjänster.

S-Pankki lanseeraa uuden brändimainonnan konseptin – Suomen mutkattomin pankki vastaa tämän päivän asiakasodotuksiin11.8.2025 09:24:04 EEST | Tiedote

S-Pankki lanseeraa tänään 11.8. uuden brändimainonnan kampanjan. Kampanjan keskiössä on kuvitteellinen henkilöhahmo Per Tieeri. Hieman humoristisenkin kampanjan myötä S-Pankki haluaa kertoa tahtotilastaan olla asiakkailleen Suomen mutkattomin pankki. Mutkattomuus näkyy S-Pankissa muun muassa asiakkaiden tarpeiden ymmärtämisenä sekä helppokäyttöisinä ja laadukkaina digipalveluina.

Enkät: Invånarna i huvudstadsregionen är mer villiga att göra längre resor till sin stuga2.7.2025 08:00:00 EEST | Pressmeddelande

Enligt en enkät som S-Banken låtit göra åker finländarna till stugan några gånger om året och det vanligaste sällskapet är maken eller makan. Vanligen stannar de ett par dagar på stugan, och för många är det den knappa fritiden som begränsar den tid som kan tillbringas på stugan. Invånarna i huvudstadsregionen är mer villiga än andra finländare att resa upp till 300 kilometer till sin stuga.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye