Kvik

40-vuotisjuhlavuottaan viettävä Kvik lanseeraa kaksi uutta keittiösävyä syksyllä

Kvikin suositut Mano- ja Bordo-keittiömallit saavat syyskuussa uudet, herkulliset värisävyt. Tanskalaisbrändi juhlistaa tänä vuonna myös 40-vuotisjuhlavuottaan.

Kvikin klassikoksi kasvaneesta Mano-keittiömallista lanseerataan syksyllä uusi, lämmin ja samettinen arizona beige -sävy. Mano tarkoittaa italiaksi “kättä”, joten keittiömallissa on integroidut vetimet, joiden muotoilu on hiottu vuosien saatossa täydellisen ergonomiseksi ja käteensopivivaksi. Ohut ja hienostunut tammesta valmistettu pöytätaso puolestaan tuo ilmeeseen ajattomuutta, joka ei ole juurikaan muuttunut keittiömallin lanseerauksesta yli 20 vuotta sitten. Mano onkin klassisuudessaan vastakohta nopeasti vaihtuville trendeille.

Kvikin suosittu, hyvää vastinetta rahalle tarjoava Bordo-keittiömalli puolestaan saadaan syksyllä kauppoihin pehmeän sinisessä, hieman harmaaseen vivahtavassa värisävyssä. Trendikäs sinisävy tuokin valloittavan piristysruiskeen keittiöön kuin keittiöön ja nostaa Bordon harmonisen linjakkuuden hyvin esiin. Yhdistämällä sinisen Bordo-keittiön tummaan tai vaaleaan Corisa-kaappiin, saa aikaan modernin tyylikkään keittiön, joka sopii myös pienempään budjettiin.

Arizona beige -värinen Mano-keittiö ja sinisävyinen Bordo-keittiö ovat saatavilla Kvikin verkkokaupasta ja myymälöistä syyskuun alusta lähtien.

Kvik täyttää 40 vuotta

Vuonna 1983 perustettu Kvik juhlii lisäksi tänä vuonna 40-vuotista taivaltaan tanskalaisen designin lähettiläänä. Kvikin tarina alkoi autotallista pienessä tanskalaiskaupungissa Jyllannissa, kun tavoitteena oli löytää edullisempi ja nopeampi tapa valmistaa keittiöitä kuluttajille laadusta ja designista tinkimättä. Tällainen valmistustapa löytyi ja 40 vuoden jälkeen Kvik jatkaa korkealuokkaisen tanskalaisen designin tuotantoa yllättävän edulliseen hintaan.

“Tanskalaisen designin filosofia on luoda ajatonta, toimivaa muotoilua, joka kestää. Kvikillä olemme halunneet demokratisoida muotoilun, tehdä sen saavutettavaksi kaikille. Keittiömallimme näyttävät hyvältä sekä tänään että 10 vuoden kuluttua”, kuvailee Claus Jonsen, Kvikin kategoria- ja suunnittelujohtaja.

Suositushinnat 9/2023 alkaen:
Liitteen kuvassa oleva Mano-keittiö arizona beige -värisenä 13 358 € ja Bordo-keittiö sinisen sävyisenä 6 258 €. Suositeltu myyntihinta sisältää kaapit, vetimet, sokkelit ja työtasot.

Lisätiedot:
Markkinointipäällikkö Emily Marten Nielsen
emn@kvik.com

Stentoftvej 1
7480 Vildbjerg, Tanska

+45 41 21 70 20https://www.kvik.fi

Vuodesta 1983 lähtien Kvik on toimittanut korkealaatuista tanskalaista muotoilua yllättävän edulliseen hintaan. Nykyään Kvikillä on yli 170 myymälää 13 maassa, ja ne ovat franchising-yrittäjien omistamia ja operoimia. Suomessa myymälöitä on 7.

Kvik on osa Ballingslöv International AB:ta, joka on yksi keittiö-, kylpyhuone- ja vaatekaappialan johtavista toimijoista Euroopassa. Kvikillä on selkeä vastuullisuusohjelma ja tavoitteena on tulla CO2-positiiviseksi vuonna 2025, yhteistyössä kaikkien tavarantoimittajien kanssa. Lue lisää kvik.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Kvik