Kvikin uutuuskeittiö mukana Habitare Pro -messuilla

Kvikin tämän syksyn uutuuskeittiö, sinisessä sävyssä lanseerattava Bordo blue on mukana Habitare Pro -messuilla syyskuussa. Confederation of Danish Industry ja Creative Denmark kutsuvat suomalaismedian tutustumaan tanskalais-designin uutuuksiin 13.9. järjestettävään kutsuvierastilaisuuteen.
Kvikin suosittu Bordo-keittiö tulee syksyllä myyntiin sinisävyisenä. Siihen pääsee tutustumaan myös Habitare Pro 2023 -tapahtumassa. Kuva: Kvik

Hillitystä tyylikkyydestään tunnettu tanskalainen design esittäytyy omalla näyttelyosastollaan sisustusalan ammattilaisille 13.–15.9. Habitare Pro 2023 -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa. Kokonaisuuden on kuratoinut “Talent of the Year” -pystillä vuonna 2022 palkittu tanskalaissuunnittelija Lærke Ryom. Näyttelyosastolla on mukana useiden tanskalaisbrändien joukossa myös keittiö- ja kylpyhuonebrändi Kvik, jonka tämän syksyn uutuus, Bordo blue -keittiömalli on esillä tapahtumassa.

Bordo lukeutuu tänä vuonna 40-vuotisjuhlavuottaan viettävän Kvikin suosituimpiin keittiömalleihin. Bordo saadaan kauppoihin syksyllä trendikkäässä sinisävyssä. Pehmeän sinisen ja harmaan ihastuttava yhdistelmä tuo kaivattua väriä keittiöön ja nostaa Bordon harmonisen linjakkuuden hienosti esiin. Yhdistämällä Bordo blue -keittiön esimerkiksi vaaleaan tai tummaan Corisa-kaappiin saa aikaan modernin keittiön, joka mahtuu myös pienempään budjettiin.

KUTSU MEDIALLE:

Confederation of Danish Industry ja Creative Denmark järjestävät Habitare Pro 2023:n tanskalaista design-kokonaisuutta juhlistavan tilaisuuden Helsingin keskustassa Carl Hansen & Søn -myymälässä. Keskiviikkoiltana 13.9. pidettävässä kutsuvierastilaisuudessa on mahdollista tavata ja verkostoitua Habitare Prossa esillä olevien inspiroivien tanskalaisbrändien, kuten Kvikin, kanssa. Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

Tanskan Habitare Pro -kokonaisuuden kuratoinut Lærke Ryom kertoo tilaisuudessa ajatuksistaan näyttelyosaston luomisessa ja myös näytteilleasettajabrändit esittäytyvät. Verkostoitumistilaisuus antaa hienon mahdollisuuden juhlistaa Tanskan ja Suomen vahvoja design-suhteita.

Danish Design at Habitare Pro 2023 -tilaisuus
Keskiviikko 13.9.2023 klo 19–21
Carl Hansen & Søn -myymälä, Erottajankatu 19, 00120 Helsinki

Ilmoittaudu mukaan 12.9. mennessä täällä

Kvik-suositushinnat 9/2023 alkaen:
Tiedotteen kuvissa oleva Bordo-keittiö sinisen sävyisenä 6 258 €. Suositeltu myyntihinta sisältää kaapit, vetimet, sokkelit ja työtasot.