HalpaHalli jatkaa myymäläuudistuksiaan - Lapuan myymälä nyt entistä ehompi

HalpaHallin myymälöiden uudistaminen jatkuu - nyt ovensa avaa Lapuan myymälä entistä ehompana. Uudistuneessa myymälässä on kiinnitetty huomiota etenkin tuotejärjestykseen ja asiakaskierron sujuvuuteen. Avajaisia Lapuan myymälässä vietetään perjantaina 16. kesäkuuta.

Lapuan myymälän miljöö noudattaa nyt HalpaHallin uusinta konseptia. Myymälän käytävien leventäminen sekä tuotteiden looginen ja ajankohtainen järjestys ja esillepano helpottavat asiakkaiden liikkumista myymälässä. Lisäksi hintaviestintä on entistä selkeämpää, ja asiakkaiden on helppo löytää parhaat tarjoukset.

Henkilöstö oli osaltaan muutostöissä vahvasti mukana. Myymälän sydän onkin vankan kokemuksen omaava, pitkään töissä ollut henkilökunta, joka aina mielellään auttaa asiakkaita.

- Muutostyöt kestivät muutaman viikon ja sujuivat hyvin, toteaa myymäläpäällikkö Tarja Huhtala. – Täällä on kuunneltu asiakkaiden toiveita. Myymälää on pidetty ahtaana, mutta nyt on leveät käytävät, joilla mahtuu jutustelemaan ja vaihtamaan kuulumisia, eikä ole niin ahdas tunnelma!

- Toki on helpotus, että urakka ohi ennen juhannusviikkoa ja kesäksi, Tarja lisää. – Nyt, kun Lapualle tulee taas paljon kesälomalaisia, niin monet haluavat melkein ensimmäisenä tulla HalpaHalliin. Heidän mielestään täällä on aina jotain kivaa, ja HalpaHalli on jäänyt monelle voimakkaasti mieleen!

Lapuan HalpaHalli on palvellut asiakkaita jo vuodesta 1979. Tällöin kauppa sijaitsi joen toisella puolella, Töyryntiellä, nykyistä JKK-Liiveriä vastapäätä. Tuore-elintarvikkeita Lapualla on myyty vuodesta 1992, jolloin myymälä siirtyi nykyiselle paikalleen Lassilantielle. Myymälää laajennettiin vuonna 2002 lisäsiivellä, jolloin neliöitä saatiin yhteensä 2900. Vuoden 2017 aikana tehtiin kolmas laajennus, jolloin lisää tilaa tuli 1500 neliötä.

Myymäläala on kasvanut alun 400 neliöstä nykyiseen 3 400 neliöön ja jokainen neliö on tehokkaassa käytössä. Myymälästä löytyy monipuolinen tekstiiliosasto, kodin ja vapaa-ajanosasto, kemikalio-osasto, sekä elintarvikeosasto. Vakituisia myyjiä on 21, ja lisäksi myymälässä työskentelee tänä kesänä kymmenkunta kesätyöntekijää.

Uudistunutta Lapuan HalpaHallia juhlistetaan kahvitarjoilulla ja tarjouksilla perjantaina 16. kesäkuuta.

HalpaHalli on perheyritys, joka työllistää Suomessa suoraan yli 1 300 ihmistä. Palvelemme asiakkaitamme 35 kivijalkamyymälässä sekä verkkokaupassa. Pääkonttorimme ja logistiikkakeskuksemme sijaitsevat Kokkolassa.

Olemme ihmisen kokoinen kauppa, joka tekee työtä sen puolesta, että kaikilla olisi mahdollisuus elää hyvää arkea. Tarjoamme kuluttajille saman katon alta jokapäiväiset hyödykkeet ruuasta vaatteisiin sekä kodin ja vapaa-ajan tuotteisiin.

Myymme tuotteet kaikille asiakkaillemme samaan, edulliseen hintaan. Asiakas hyötyy halvoista hinnoistamme saman tien, kun hän maksaa ostoksensa kivijalkamyymälän tai verkkokaupan kassalla.

www.halpahalli.fi

Lue lisää julkaisijalta Kokkolan Halpa-Halli Oy