MV-Jäähdytys Oy

Risto Koivukoski MV-Jäähdytyksen Keski-Suomen aluejohtajaksi

MV-Jäähdytyksen Keski-Suomen aluejohtajaksi on nimitetty Risto Koivukoski. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2023.

Aluejohtajana Risto Koivukoski vastaa Jyväskylän toimipisteen kehittämisestä yhdessä henkilöstön kanssa.

-Koivukoskella on 30 vuoden, monipuolinen talotekniikkaan ja rakennusautomaatioon sekä energiansäästöhankkeisiin liittyvä suunnittelu-, urakointi- ja kunnossapitokokemus. Lisäksi hänellä on hyvä alueellinen tuntemus, mikä tukee MV-Jäähdytyksen kasvua Keski-Suomessa, sanoo MV-Jäähdytyksen toimitusjohtaja Ilpo Mäkelä.

Risto Koivukoski on aiemmin toiminut työurallaan muun muassa Schneider Electric Building Finland Oy:n sekä Avarn Security Oy tekniikan aluepäällikkönä Keski-Suomen ja Itä-Suomen talousalueilla.

-Hienoa, että saamme Riston mukaan tiimiimme. Uskon vahvasti, että hänen tuomallaan kokemuksella ja innostuksella voimme yhdessä kehittää ja kasvattaa toimintaamme Keski-Suomessa, Mäkelä sanoo.

Tietoja julkaisijasta

Suomen suurin huoltoyhtiö, MV-Jäähdytys Oy, asentaa ja huoltaa merkkiriippumattomasti kaikki ammattikeittiölaitteet, lämpöpumput, jäähdytyslaitteistot sekä kylmä- ja pakkastilat. Huolehdimme laitteista niiden koko elinkaaren ajan: aina asennuksesta huoltoon ja käytöstä poistamiseen saakka.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta MV-Jäähdytys Oy